PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Apple iOS => Oprogramowanie iOS => Wątek zaczęty przez: bikekowal w Styczeń 05, 2010, 19:25:00
-
news na głównej (http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=16851:3-miliardy-pobra-z-appstore&catid=52:firma/zastosowania&Itemid=94)
-
przy takiej ilości pobrań nie ma sie co dziwić ze programy są tam tanie
moim zdaniem appstore jest lekarstwem na ceny oprogramowania i piractwo :P
-
Dokładnie! Kto będzie kombinował jak gierki kosztują po parę $/Euro ? Instaluje się je bardziej niż łatwo (nawet amerykanie dają radę), ściągając z AppStore masz pewność co do jakości softu (brak wirusów itp) Apple zostawiło pod tym względem konkurencję daleko z tyłu.
-
Tym bardziej, ze te same aplikacje na inne platformy kosztuja czesto 10-20 razy wiecej...
-
No i sa tez wyjatki, nie demonizujcie - duza czesc na robota tez jest tanszych niz na iPhone. Np bebbled jest za free a na iP za 79 eurogabek tfu centow :)
-
z robienia programów za free raczej nikt nie wyzyje a za 0,79 euro czy nawet za 0,5 euro po opłaceniu haraczu po 50 czy 100tys pobraniach mozna sie dalej rozwijac
-
Na reklamy google tez ludzie narzekaja ze to grosze :P a jak jest duzo klikniec...
Koniec off-topic.
Wychodzi na to ze gdyby przyjac po jednej aplikacji na glowe to juz pol ludzkosci pobralo cos z AppStore :shock:
-
pomysl ile by apple mialo kasy jakby sprzedało 1 iphone na głowe polowie ludzkosci :O
-
pomysl ile by apple mialo kasy jakby sprzedało 1 iphone na głowe polowie ludzkosci :O
Hmmm 3mld x koszt iPhone = biliard zl?
-
Np bebbled jest za free a na iP za 79 eurogabek tfu centow :)
Be... co ? :O
-
taka gierka logiczna (nawet nie taka prosta jakby się wydawało w trybie kampanii) :E
bardzo bardzo grywalna :) pobija moim zdaniem legendarne kulki z WM... na iPhone też jest, polecam :)
-
Jak by zrobili te kulki z WM bylo by miodzio
-
doszedłem gdzies do piątej rundy i grywalność jest na poziomie szachów tyle ze trzeba obmyslac 10 ruchów do przodu
to nie jest gra dla zabicia czasu tylko dla złapania doła :-|
-
co do Bebbled to poprzednia wersja na iPhone też była darmowa
co do ilości pobrań to ciekawe czy wliczyli uaktualnienia...
-
doszedłem gdzies do piątej rundy i grywalność jest na poziomie szachów tyle ze trzeba obmyslac 10 ruchów do przodu
to nie jest gra dla zabicia czasu tylko dla złapania doła :-|
przesadzasz, jest też "free play mode" w którym sobie ustawiasz mega-shift i bezproblemowo zabijasz czas :) pamiętaj że ekran się odwraca wraz z urządzeniem :)
co do ilości pobrań to ciekawe czy wliczyli uaktualnienia...
i tak jest to imponująca liczba, pomijając/wliczając uaktualnienia. 3 miliardy pobrań czyli połowę ludków z naszej planety...
-
tylko że jeśli np. u mnie na 23 programy 7 woła o uaktualnienie to w tym momencie liczba pobrań zwiększa się o 1/3...
-
a mnie zastanawia ile jest iphonów ? bo dzieląc nawet po 200 pobran na łeb to wychodzi z 15mln iphonów, możliwe to ?
edit:
poszperałem i faktycznie
Apple do dziś sprzedało na całym świecie około 23 mln sztuk swoich telefonów.
to wychodzi jakies 130 pobran na łeb
Apple i operator sieci AT&T świętują najlepsze otwarcie sprzedaży w historii swojej współpracy - ponad milion sprzedanych iPhone'ów 3GS w ciągu pierwszych trzech dni robi wrażenie.
ciekawe ile HTC sprzedało HD2 w ciągu pierwszych trzech dni roboczych myśle ze jakiś 1tys ale pewnie przesadzam :E
-
slawrumia nie zapominaj o ipodach touch, te pobrania także na nie przypadają
-
Obojetnie jakby na to nie patrzec to ilosc aplikacji w AppStore i ilosc pobran tych aplikacji robi wrazenie, i mysle, ze dlugo tego nit nie bedzie w stanie pobic... tym bardziej, ze ilosc pobran i ilosc aplikacji podwoila sie zaledwie w ciagu pol roku, bo w czerwcu bylo "zaledwie" 65tys aplikacji i 1,5 miliarda pobran...