Galaxy s+ - problem z pobieraniem aplikacji z gogle Play

  • 2 Odpowiedzi
  • 1808 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Galaxy s+ - problem z pobieraniem aplikacji z gogle Play
« dnia: Lipiec 08, 2012, 22:01:49 »
Witam
Na wstępie informacja następująca to mój pierwszy telefon z Androidem - jestem total zielony. Mój problem polega na tym, że jak wejdę do sklepu Play to zgłasza mi on , że na aplikacje wgrane do telefonu są aktualizacje. Klikam aktualizuj i widzę na pasku stanu w telefonie, że zasysa i przybywają  procenty  pobrania. Pasek dobija do 100 % telefon przestaje informować o jakimkolwiek procesie a na Gogle Play na stronie programu pokazuje, że nadal pobiera i tak to może trwać nawet 1/2 h lub dłużej. Nic się nie dzieje aktualizacji oczywiście brak. Z nową aplikacją podobnie. Próbowałem tych czynności na połączeniu w sieci GSM i na Wi-Fi ( bo byślałem, że transfer danych za słaby na GSM ) i zawsze tak samo. Co może być przyczyną i jak to naprawić Panie i Panowie. Aha telefon jest z T-Mobile i z ROMem nic nie było grzebane. Pomóżcie dobrzy ludzie proszę

*

Offline andrus75

  • ****
  • 729
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Moto Z2 Play
Odp: Galaxy s+ - problem z pobieraniem aplikacji z gogle Play
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 09, 2012, 08:05:15 »
Niestety też u siebie to zauważyłem. Ja robiłem reset (ustawienia fabryczne) i na jakiś czas jest dobrze. Ale miałem tak już dwa razy. Pzdr

*

Offline xspojlerx

  • *****
  • 3788
  • Płeć: Mężczyzna
  • Od pytań jest forum, nie PW.
  • Sprzęt: Galaxy Note, HD2 Spider Edition.
Odp: Galaxy s+ - problem z pobieraniem aplikacji z gogle Play
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 09, 2012, 08:45:49 »
Spróbujcie wyczyścić dane sklepu play w ustawienia> aplikacje> zarządzaj aplikacjami