PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Oprogramowanie Android => Wątek zaczęty przez: vonski w Luty 01, 2013, 11:32:24
-
Pojawiła się właśnie androidowa wersja Epic Citadel, pięknego demka graficznego na silniku Unreal. W Wersji na Androida jest również benchmark. Zachęcam do dzielenia się swoimi wynikami :)
Benchmark jest w 2 trybach: high performance i high quality, najlepiej przeprowadzić obydwa testy.
HTC One S (S4) @ CM 10 (Android 4.1.2)- 51,3fps / 52.3fps
(http://dl.dropbox.com/u/67927720/Screenshot_2013-02-01-11-27-49.png)
(http://dl.dropbox.com/u/67927720/Screenshot_2013-02-01-12-36-08.png)
Wieczorem sprawdzę na Galaxy S3, bo został w domu.
-
Samsung Galaxy Note @ Ultimate 4.1.2 -22,7fps na high quality.
(http://img23.otofotki.pl/obrazki/rl540_Screenshots_2013-02-01-12-07-42.jpg)
Na high performance wykrzesał z siebie całe 30,4fps.
(http://img23.otofotki.pl/obrazki/em268_Screenshots_2013-02-01-12-23-53.jpg)
-
A nawet nie zauważyłem, że są 2 tryby. Już edytuję pierwszy post.
-
Samsung Galaxy S2 @ Disaster v7 oparty na wycieku LSJ (za chwilę zrobię update do v8 na oficjalnym LS8)
-
Galaxy Nexus z CM10.1 (nightly z 11.01.2013)
(https://lh6.googleusercontent.com/-ib13Rg6KsS0/UQvVHc5VHCI/AAAAAAAAEDo/EBkW9zE7RtI/s640/Screenshot_2013-02-01-14-45-45.png) (https://picasaweb.google.com/lh/photo/O-RgjGZj1yRJ4JTa3C4Kzv5Q9w6fD4NxGiG3km6yw6A?feat=embedwebsite)
(https://lh3.googleusercontent.com/-1mB7WPpi4q0/UQvVGuUd-qI/AAAAAAAAEDg/nZ77uAuTwQ8/s640/Screenshot_2013-02-01-14-48-08.png) (https://picasaweb.google.com/lh/photo/jD29MZsdWSxPP6jmpal_7P5Q9w6fD4NxGiG3km6yw6A?feat=embedwebsite)
-
Wiedziałem, że Krait skopie tyłek Exynosom i Mali :P
Samsung Galaxy SIII@ CM 10.1 nightly
(http://dl.dropbox.com/u/67927720/Screenshot_2013-02-01-16-36-44.png)
(http://dl.dropbox.com/u/67927720/Screenshot_2013-02-01-16-39-31.png)
Beznadzieja jak na 4 rdzenie. W weekend wrzucę jeszcze stocka i zobaczę, czy będzie lepiej, bo ten CM to jest jednak dość mocno niedorobiony...
-
Samsung Galaxy S2 @ Disaster v7 oparty na wycieku LSJ (za chwilę zrobię update do v8 na oficjalnym LS8)
zrobiłem update do LS8 i mamy porównanie dwóch wersji systemu od Samsunga
LSJ (wyciek): 37,5 / 29,0
LS8 (oficjalny): 35,6 / 31,2
-
Wiedziałem, że Krait skopie tyłek Exynosom i Mali :P
Weź poprawkę na rozdziałkę. Ale i tak, rzeczywiście, jest niezły.
-
Puściłem benchmark na SIII na najnowszym ROMie Omega (v40). Wyniki są o ok. 0,5fps lepsze niż na CM, więc różnica prawie żadna.
-
Nexus 7 na stockowym romie 4.2.1 na high quality ~55.5fps
-
Note MIUI - HQ 35
-
LG 2x Całkiem nieźle sobie poradził B)
-
Benchmark jest w 2 trybach: high performance i high quality, najlepiej przeprowadzić obydwa testy.
Testy robicie na telefonie, tak jak jest, czy jakoś go do tego przygotowujecie (restart, naładowanie baterii na maxa, etc)? Wyniki jakoś uśredniacie, czy tylko jeden przebieg?
LG L9 P760, Android 4.0.4, soft 10H, 960x540, tak jak stał, jeden przebieg, High Performance - 47,7, High Quality - 44,8.
Pozdrawiam,
Ł.O.
-
Ja tam nigdy nie szalałem za benchmarkami, więc po prostu puszczam jeden raz i tyle.
-
Ten benchmaker jest kijowy. Jedynie dla mnie antutu jest jako tako dobry mniej wiecej pokazuje różnice miedzy różnymi sprzętami :P
-
Tegra 2 w Iconii a501 na jakimś kijowym ICS 4.0.4 wykręciła 22,7fps.
-
Ten benchmaker jest kijowy.
A co w nim jest kijowego? Możesz jakoś uzasadnić, czy z zasady: nie podoba mi się więc jest do du*y?
-
Między innymi jest to, że każdy ma w innej rozdziałce odpalony test, żeby być miarodajnym każdy musiałby odpalać w tej samej.
-
A to jest w ogóle technicznie możliwe w Androidzie?
-
Chyba nie. Dlatego wyniki są tak odmnienne choćby dla Twoich sprzętów i wcale nie chodzi o to, że też mam SGS3 :)
-
No ale u mnie to nawet gołym okiem w codziennym użytkowaniu widać, że One S działa lepiej niż S3.
-
Bardzo fajny benchmark , dzięki niemu od razu widać gdzie gierki śmigają.
Porównywanie z tą samą rozdzielczością byłoby bez sensu nawet jakby było można.
-
To i ja zamieszcze swoje wyniki.HTC ONE X z JB 4.1.1
(http://)
-
Że tak się nieskromnie spytam jak się z tego wychodzi poza oczywiście opcją "kill him" :)
Jakby co to tam gdzie zmienia się rodzaj testu można wybrać procent wykorzystania fizycznej rozdzielczości, czyli powinno być na pewno 100%
-
Ja tam nigdy nie szalałem za benchmarkami, więc po prostu puszczam jeden raz i tyle.
Tak samo zrobiłem. Pytałem, bo jak kiedyś czytałem testy komputerowe, to tam testy robili na dziewiczym systemie, ze sterownikami instalowanymi w odpowiedniej kolejności, do tego przez każdym przebiegiem robiąc restart, tworząc w ten sposób środowisko i warunki niewystępujące nigdzie w przyrodzie.
Między innymi jest to, że każdy ma w innej rozdziałce odpalony test, żeby być miarodajnym każdy musiałby odpalać w tej samej.
Przecież odpala w tej samej - natywnej rozdzielczości urządzenia :)).
Że tak się nieskromnie spytam jak się z tego wychodzi poza oczywiście opcją "kill him" :)
Ja tam po prostu wracam do ekranu głównego.
LG L9 P760, Android 4.0.4, soft 10H, 960x540, tak jak stał, jeden przebieg, High Performance - 47,7, High Quality - 44,8.
Ainol Crystal 7, Android 4.1.2, 1024x552, High Performance - 25,9, High Quality - 24,6.
Pozdrawiam,
Ł.O.
-
To i ja pochwalę się swoim wynikiem :mrgreen:
Alcatel One Touch Scribe HD
-
Lenovo A820
Rom: Lenovo A820 Android 4.1.2 A820 Lambda Infrared 2.3.1
------------------------------------------------------
Benhmark Results
Average FPS: 57.4
Resolution: 960x544
Performance Level: High Quality
------------------------------------------------------
Benhmark Results
Average FPS: 58.3
Resolution: 960x544
Performance Level: High Performance
------------------------------------------------------
Benhmark Results
Average FPS: 30.9
Resolution: 960x544
Performance Level: Ultra High Quality
Myślę że nie źle:)