PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Android OS => Oprogramowanie Android => Wątek zaczęty przez: aqq w Październik 23, 2010, 12:38:44
-
Witam,
mam pytanie odnośnie ww komunikatu. Co oznacza i z czego sie bierze? Dodam ze zaciagam przez wifi oraz nie mam przepełnionej pamięci:)
-
Tez tak mialem. Musialem wejsc w menu, aplikacje, zarzadzanie aplikacjami, trzeba znalezc aplikacje Market i odinstalowac aktualizacje. U mnie pomoglo i Market dziala jak zloto.
-
sprawa wygląda tak. po zakupie tel pobierałem bez problemu. pobawiłem się telefonikiem i na drugi dzień "pobieranie wstrzymane" czytałem na necie ale lipa bo żaden sposób nie zadziałał. metodą dedukcji próbowałem przypomnieć sobie co namieszałem w ustawieniach i bingo. rozwiązanie problemu: w ustawieniach menedżer danych a następnie odznaczyć oszczędzanie danych. i druga opcja w menedżerze danych dostarczanie danych zaznaczyć wszystkie połączenia danych i dane w tle. i to tyle. żadne odinstalowywanie czy kombinacje z wyłączaniem tel. mam nadzieję ,że oszczędzę stresu nowym użytkownikom androida :wink: pozdrawiam :P