PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Operatorzy GSM => Wątek zaczęty przez: kozunio12 w Październik 28, 2011, 19:26:12
-
Za niedługi czas(koniec listopada) kończy się mojemu tacie umowa. Jako, że do tej pory była przedłużana przy 1 telefonie z BOK, to nie było jakiś ciekawych zniżek w abonamencie/tańszych telefonów. W związku z powyższym, czy istnieje w TM coś w rodzaju działu utrzymania klienta, który to ma większe możliwości w zakresie ustalania indywidualnie abonamentów? Nie ukrywam, że zależałoby mi na dużych zniżkach na smartfona z racji dość długiego stażu w sieci(~10 lat, z krótką przerwą na pre-paid). Jeżeli dział utrzymania klienta istnieje, to czy ktoś orientuje się, w jaki sposób to działa? Bo jak na razie to bok nie kwapi się z propozycjami przedłużenia umowy.
-
W T-Mobile jest Sekcja Utrzymania Klienta i proponuję zadzwonić na hotline, poprosić o połączenie z tą sekcją i spytać, czy mają jakąś ofertę.
W przypadku taryf biznesowych proponują np. abonamenty z rabatem, dodatkowo można też dostać jakieś pakiety minut do wykorzystania w określonym czasie. A przy wysokich rachunkach również rabat na telefon.
-
Ha ha, byłem w tej sieci ponad 10 lat. Ich to zupełnie nie interesuje ile lat jesteś w sieci. Nie dostaniesz żadnej zniżki na smartfona, bo klienci indywidualni się tam nie liczą.
-
Niestety staż, to chyba nigdzie się nie liczy... Istotne jest tylko to, jak duże rachunki nabijasz...
Ja jestem w trakcie przedłużania dwóch umów, a że interesują mnie pakiety wartościowe oraz dwie karty do jednego numeru (T-Mobile Tandem), to chyba zostanę w tej sieci...
-
Dowiedziałem się, że najlepszą ofertą dla mnie będzie przedłużenie umowy przez internet i wzięcie zniżki na telefon z punktów premia. Śmiech na sali po prostu. Dalsze pozostanie w tej sieci stoi pod dużym znakiem zapytania.
-
Ja zmieniłem w zeszłym roku na Play. Większość krytykuje tą sieć, ale ja nie żałuję, mam tańszy abonament i dostałem Samsung Spica za 1 zł. Potem go sprzedałem za 500 zł. i kupiłem SGSa. Więc jeśli masz zasięg u siebie to się zastanów.
-
Wyślij im pismo, że rezygnujesz z umowy i czekaj. Nie wiem, jak to działa w T-Mobile, ale mój tata w iPlusie najpierw wysłał takie pismo, a potem przyjął chyba trzecią ofertę, jaką mu wysłali (chyba dostał 50% rabatu na abonament w stosunku do normalnej oferty). Jak nie ciekawego nie zaoferują, to pomyśl nad zmianą sieci.
-
Wejdź na forum telepolis, tam zawsze znajdziesz co aktualnie można wyciągnąć od operatorów.... W T-Mobile z roku na rok coraz gorzej, mnie już tam nie ma.....