Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów

  • 27 Odpowiedzi
  • 13283 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« dnia: Czerwiec 30, 2009, 17:50:08 »
Informacja prasowa Warszawa, 30.06.2009 r.

Polacy doceniają jakość – wybierają sieć Plus

ˇ        Klienci sieci Plus najbardziej lojalni - niski wskaźnik churn operatora

ˇ        Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów przeprowadzonych przez Millward Brown SMG KRC

ˇ        Plus najlepszą siecią pod względem technicznym – wyniki II edycji pomiarów sieci

Polkomtel S.A, operator sieci Plus, oferuje swoim klientom najlepsze usługi: zasięg, jakość sieci oraz różnorodność ofert i promocji. Takie wnioski wynikają z badania satysfakcji klientów przeprowadzonego na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie użytkowników telefonów komórkowych przez agencję Millward Brown SMG/KRC. Badania wydajności sieci oraz jakości świadczonych usług przeprowadzone przez Polkomtel potwierdzają też, że Plus jest liderem mobilnego Internetu i oferuje najlepszą szybkość transmisji danych HSDPA.

Szczególna dbałość Plusa o jakość usług sprawia, że jest on nie tylko największym operatorem telefonii komórkowej w Polsce, ale ma również najbardziej lojalnych klientów. Najlepszym tego przykładem jest fakt, że w pierwszej połowie 2009 roku wskaźnik odejść (churn) wśród klientów indywidualnych był niższy niż w porównywalnym okresie 2008 r. o 12 %.

Badania Millward Brown SMG/KRC

Według badań agencji badawczej Millward Brown SMG/KRC, zadowolenie z zasięgu i jakości połączeń w sieci Plus wyraża 54% jej użytkowników (Era – 50%, Orange – 47%, Play – 49%). Klienci Plusa w największym stopniu są pewni, że dokonali dobrego wyboru, i to również oni najchętniej polecają swoją sieć innym. Wpływ na ich zadowolenie ma duży wybór oferowanych usług i promocji, oferta i zakres usług obniżających koszty oraz łatwość korzystania z nich. Klienci doceniają proponowane przez sieć Plus rozwiązania taryfowe, ich przejrzystość, różnorodność i dostosowanie do potrzeb.

Wszystkie te czynniki powodują, że wśród użytkowników indywidualnych Plus ma najwyższy odsetek klientów lojalnych wobec własnego operatora. W grupie użytkowników postpaid jest to 70% i tylko w tym segmencie takim samym wskaźnikiem może pochwalić się Era. W Orange jest to 68%, a w Play tylko 56%. Grupa użytkowników Mix deklarujących się jako lojalni klienci Plusa wynosi 65%, podczas gdy wśród konkurencyjnych marek jest to  52%. W segmencie usług prepaid Plus posiada 67% klientów lojalnych, podczas gdy Era 58%, Orange 59%, a Play 52%. Jeszcze ciekawsze są wyniki dotyczące klientów „złapanych w pułapkę”. Tak w badaniu określona została grupa użytkowników, którzy deklarują, że nie odejdą od swojego obecnego operatora, gdyż wiąże się to z trudną procedurą lub kosztami, których nie chcą ponieść. Plus ma najniższy odsetek takich osób we wszystkich grupach klientów indywidualnych.

Odsetek deklarujących jako „złapani w pułapkę” u poszczególnych operatorów:
 
                         Plus    Era         Orange    Play
POSTPAID           19 %    22 %    22 %    32 %
PREPAID           24 %    27 %    29 %    34 %
MIX                   23 %    32 %    30 %    30 %

Natomiast potencjalni nowi klienci gdy są pytani o zamiar zakupu, najczęściej wybraliby sieć Plus, która uzyskała 19% wskazań, podczas gdy Era 13%, Orange 16%, a Play 5%. Z badań wynika też, że Plus ma najniższy wskaźnik marki odrzucanej – 3%, podczas gdy Era 6%, Orange 5%, Play 4%.

Badania sieci

Potwierdzeniem wyników badań satysfakcji są wyniki drugiej edycji badań wydajności sieci oraz jakości świadczonych usług. Ostatnie pomiary wykonane w dziewięciu największych miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Katowice, Poznań, Lublin i Szczecin) dotyczyły zarówno usług głosowych, jak i transmisji danych. Badania przeprowadzane przez operatora są zgodne z metodologią certyfikowaną przez Instytut Telekomunikacji Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej.

Badania usług transmisji danych

Sieć Plus po raz kolejny okazała się najlepsza w szybkości transmisji danych HSDPA. Pomiary wykonano w różnych obszarach miast, wewnątrz i na zewnątrz budynków - łącznie w 900 lokalizacjach (po 100 lokalizacji w każdym mieście).

Uśrednione wyniki średniej szybkości transferu danych pliku o wielkości 10 MB z wykorzystaniem protokołu FTP wskazały, że najlepszy jest Plus uzyskujący średnią szybkość transmisji danych 2581 kb/s (Era – 2483 kb/s, Orange – 2305 kb/s, Play – 833  kb/s).



W porównaniu maksymalnych wartości szybkości transmisji danych uzyskanych w tych samych testach w poszczególnych miastach Plus również osiąga najlepsze rezultaty. Średnia wartość ze wszystkich miast szybkości transmisji danych pliku o wielkości 10 MB z wykorzystaniem protokołu FTP wyniosła 5532 kb/s (Era – 5373 kb/s, Orange – 5326 kb/s, Play – 1006  kb/s).



Z badań wynika też, że prawdopodobieństwo niedostępności usługi transmisji danych w sieci Plus, rozumianej jako brak możliwości prawidłowego nawiązania połączenia z siecią Internet i otrzymania pierwszych danych (rozpoczęcia transmisji pliku o wielkości 10 MB), jest najniższe spośród wszystkich operatorów:



Badania usług głosowych

Operator sieci Plus wykonał również badania ciągłości połączeń dla usług głosowych. Pomiary do tych badań były wykonywane w ruchu i zostały zrealizowane w dwóch trybach: 3G/2G (niezależnie od dostępnej technologii, przy czym preferowana jest technologia 3G) oraz 2G. Wyniki badań  potwierdzają, że Plus świadczy najlepsze usługi w obu wspomnianych kategoriach. Prawdopodobieństwo zerwania połączenia w sieci Plus przy badaniu w trybie 3G/2G jest najniższe spośród czterech operatorów i wynosi 0,34% (Era – 0,51%, Orange – 0,36%, Play – 0,75%). Natomiast prawdopodobieństwo zerwania połączenia przy badaniu w trybie 2G w przypadku sieci Plus to 0,33% (Era – 0,96%, Orange – 0,40%, Play – 0,35%).

Zrywanie połączeń w trybie 3G/2G:        

                           

Zrywanie połączeń w trybie 2G:



Przeprowadzone przez sieć Plus pomiary porównawcze umożliwiają w sposób jednolity i zgodny z międzynarodowymi standardami porównanie z sieciami innych operatorów telefonii komórkowej.

Polacy doceniają jakość

Plus, od wielu lat będący liderem we wprowadzaniu innowacyjnych mobilnych rozwiązań, jest też liderem pod względem jakości świadczonych usług. Jest to możliwe dzięki profesjonalnemu łączeniu ciągłej rozbudowy technicznej sieci z kreowaniem najbardziej zróżnicowanej oferty, w której każdy znajdzie to, czego potrzebuje. Potwierdzeniem tego są wyniki niezależnego badania satysfakcji klientów, które jednoznacznie wykazują, że Polacy doceniają jakość.
 

Elżbieta Sadowska
rzecznik prasowy sieci Plus

autor:
Biuro Komunikacji Korporacyjnej, Plus
elzbieta.sadowska@plus.pl
http://www.biuroprasowe.plus.pl/komunikat.php?id=528

Grafika: http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22832
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2009, 17:53:11 wysłana przez Moi (Adam Kubicki) »

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 30, 2009, 18:26:52 »
kto zlecał badania? Czyżby plus? :ohreally:
Ja dodaję siebie jako niezadowolonego (byłego) klienta. Ciekawe, czy biuro obsługi do iplusa i zgłaszania awarii dalej nie funkcjonuje w weekendy :S
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 30, 2009, 22:37:30 »
Mi się ten fragment podoba;

Cytuj
ˇ        Klienci sieci Plus najbardziej lojalni - niski wskaźnik churn operatora

Ciekawe jak się to ma do masowej ucieczki klientów przy niedawnej zmianie regulaminu ;)

*

Offline bobo313

  • ***
  • 271
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: hp 6340, compaq 3970, hx 4700
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 30, 2009, 22:58:43 »
Cytuj
Operator sieci Plus wykonał również badania ciągłości połączeń dla usług głosowych.
Tak te badania (nie wszystkie) zostały przeprowadzone przez plus.

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 01, 2009, 00:46:40 »
Era bryluje w statystyce zrywania - i to prawda. Dawniej tego nie było, ale teraz co drugi telefon nie radzi sobie z postawionymi BTSami. Era jest traficzna pod tym względem. Lepsze że są miejsca w wawie, w centrum, na otwartej przestrzeni w których Era nie łapie 3G... porażka. Sieciowo jest porażką, cenowo - tak bardzo przeciętnie, obsługa klienta - nie korzystam. Ogólnie plus wypada sporo lepiej.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 01, 2009, 01:37:32 »
dla mnie PLUS lezy przez obsluge klienta i zasieg HSDPA w wawie, z ery sie wynioslem tez dawno temu .. zostal wiec IMHO play  :wink:
serwis w moim obszarze zainteresowan tj. promenada, ostrobramska + zlote tarasy = pierwsza klasa

BTW Kolego Moi .... ostatnio nawrzucales tutaj rankingow, porownan i testow pod dyskusje .... mialbym zatem pytanie czy Ty przypadkiem jakas prace piszesz czy oprocowanie tworzysz ?!  :mysli:
« Ostatnia zmiana: Lipiec 01, 2009, 01:39:19 wysłana przez andy_bez_wandy »

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 01, 2009, 05:54:09 »
BTW Kolego Moi .... ostatnio nawrzucales tutaj rankingow, porownan i testow pod dyskusje .... mialbym zatem pytanie czy Ty przypadkiem jakas prace piszesz czy oprocowanie tworzysz ?!  :mysli:

W moim wieku pisze się raczej podania o emeryturę pomostową, a nie memoranda.  :E
Porządkuję swoją stronę domową z linkami o GPS, przy okazji trafiając na tony różnych śmiesznych informacji.

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 01, 2009, 09:19:38 »
dla mnie PLUS lezy przez obsluge klienta i zasieg HSDPA w wawie, z ery sie wynioslem tez dawno temu .. zostal wiec IMHO play  :wink:
serwis w moim obszarze zainteresowan tj. promenada, ostrobramska + zlote tarasy = pierwsza klasa

BTW Kolego Moi .... ostatnio nawrzucales tutaj rankingow, porownan i testow pod dyskusje .... mialbym zatem pytanie czy Ty przypadkiem jakas prace piszesz czy oprocowanie tworzysz ?!  :mysli:

ja akurat korzystam z iPlusa i w wawie jestem zadowolony - faktem jest że Play nie używałem, ale Plus radzi sobie świetnie. Co innego BC - z tego nie dało się czasem z siecią połączyć. Masakra....
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 01, 2009, 10:38:09 »
A ja jestem mega zadowolony z play :D kupilem u nich abonament i prepaid internetowy i jestem bardzo z obu rzeczy zadowolony.

1. Abonament w ktorym kupilem E51 za 1 zl przy abonamencie 20 zl na 24 miesiace :P bajka, choc nie bylo kolorowo z ich G500 :) ale wymienili po reklamacji i spoko :)

2. Interenet. Pisza 1 mbit/s i jest 1 mbit/s. Bez zadnej sciemy. 4 gb za 50 zl na 56 to rewelacyjny wynik wedlug mnie, oczywiscie jesli zna sie problemy i obostrzenia ze strony internetu

Plusa i ery nigdy nie tykalem. W zeszlym roku dopiero po raz pierwszy zdradzilem orangutana. I dobrze, bo mnie dobijal tamten abonament... dali oferte jak dla zenka z podworka a nie dla klient majacego numer 8 lat...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline vonski

  • a.k.a. borubar
  • *****
  • 7226
  • Płeć: Mężczyzna
  • Free bootloaders!
  • Sprzęt: OnePlus X, Galaxy S6, Xperia Z3 Tablet
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 01, 2009, 11:04:35 »
W zeszlym roku dopiero po raz pierwszy zdradzilem orangutana. I dobrze, bo mnie dobijal tamten abonament... dali oferte jak dla zenka z podworka a nie dla klient majacego numer 8 lat...

Z tego samego powodu ja żegnam się z Erą. Koleś z ulicy robiąc zakupy w EuroAGD wejdzie przy okazji do salonu, i dostanie takie same warunki. Nie chcą moich pieniędzy co miesiąc, to bez łaski  ;)

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 01, 2009, 11:25:16 »
takie życie.

pracowałem w orange trochę i polityka tamtej firmy była dla mnie conajmniej nie zrozumiała - stawiali nie na utrzymanie klienta, na starych kładki przysłowiową "laskę" a skupiali się na zaciąganiu nowych frajerów na abonament... bo się bardziej opłaca nowy numer zakładać niż utrzymać stałego klienta.

moja mama po 10 latach (dzięsięciu latach!) otrzymała propozycję takiego abonamentu że hohoho...
na start w Play dostała 45 minut więcej w tej samej cenie oraz aparat który sobie upatrzyła 98 zł taniej...

wybór był prosty.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 01, 2009, 12:34:35 »
ja mam własnie taką zagwozdkę - muszę doradzić którą sieć wybrać w obszarze w którym jest tylko 2G. Cenowo - Play, ale sieciowo - odpada Era, bo rwie połączenia - sprawdzone, Plus nie wiem, Orange też nie mam pojęcia. Nie wiem jak Play wypada w mieścinach gdzie jest tylko 2G?
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 01, 2009, 12:49:59 »
dobrze - bo chodzi na nadajnikach Plusa. Generalnie na jakość połączeń nie narzekam, mam C702 z kartą play, z wyłączonym trybem 3G... całkiem przyjemna jakość rozmów.
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 01, 2009, 16:56:04 »
dobrze - bo chodzi na nadajnikach Plusa.

Czy pokrycie Play'a jest, w związku z tym, tożsame z pokryciem Plusa?

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #14 dnia: Lipiec 01, 2009, 17:04:15 »
dobrze - bo chodzi na nadajnikach Plusa.

Czy pokrycie Play'a jest, w związku z tym, tożsame z pokryciem Plusa?

w zakresie GSM - tak - play używa własnych nadajników 3G :)
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 01, 2009, 17:44:06 »
play używa własnych nadajników 3G :)

A jak to wygląda we Warszawie (pokrycie 3G by Play)?

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 01, 2009, 17:52:26 »
priorytet domyślnie ustawiany na kartach play łączy po pierwsze z nadajnikiem play 3G, potem z nadajnikiem plus 3G, a potem z plus gsm. Rzecz jasna priorytety można zmienić.
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 01, 2009, 18:11:38 »
A jak to wygląda we Warszawie (pokrycie 3G by Play)?

całkiem dobrze.
Są dwa miejsca gdzie nie ma tego zasięgu - na targówku w jednym miejscu i na wawrze.
Po za tym zasięg w kierunku np. radzymina jest dużo dalej dostępne 3G niż na mapce zasięgowej, bo podchodzi pod samo "centrum" radzymina...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 01, 2009, 18:14:36 »
no to mam polecić zmianę Ery na Play? Czy ktoś może mi potwierdzić że na 2G jest ten sam zasięg jak w Plusie?
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 01, 2009, 18:17:14 »
no to mam polecić zmianę Ery na Play? Czy ktoś może mi potwierdzić że na 2G jest ten sam zasięg jak w Plusie?
Jest ten sam, użytkownik nokii 6020.
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline bikekowal

  • ******
  • 13104
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 01, 2009, 18:43:28 »
ciekaw jestem czy na małych mieścinach też tak jest. Ale to co piszesz to dobry znak.
Bądźcie realistami, żądajcie niemożliwego...

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 01, 2009, 18:55:37 »
ciekaw jestem czy na małych mieścinach też tak jest. Ale to co piszesz to dobry znak.

są miejsca gdzie play ma zasięg, a era i orange wymiękają. więc play jest dobrą ofertą z dobrym pokryciem...
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 04, 2009, 17:55:01 »
Co do Play to potrafię mieć z nim kłopoty w Warszawie w budynkach - wystarczy grubsza zapewne ściana.

Na Plusa nie narzekam, poza jedynie jakością połączenia gdy transfer zostanie wykorzystany i obniżony - makabra, acz - rozumiem wszak. :)

Pozdrowienia

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 07, 2009, 15:59:18 »
A jak to wygląda we Warszawie (pokrycie 3G by Play)?

całkiem dobrze.
Są dwa miejsca gdzie nie ma tego zasięgu - na targówku w jednym miejscu i na wawrze.
Po za tym zasięg w kierunku np. radzymina jest dużo dalej dostępne 3G niż na mapce zasięgowej, bo podchodzi pod samo "centrum" radzymina...

i na okolo 1/4 goclawia, warszawa .... akurat tam gdzie mieszkam .... niby jest ale jak potrzeba to nigdy go nie ma  :P
co ciekawe wczesniej PLUS mial ten sam problem ... chodzilo tylko EDGE a 3G bardzo czesto gubilo zasieg
mapka PLAY czy PLUSa oczywiscie pokazuje ze jest zasieg 3G ale jak widac jest to teoria

*

Offline beju

  • Android Singularity
  • ******
  • 7093
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mini poradnik przed zakupem - co wybrać
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 07, 2009, 16:19:10 »
i na okolo 1/4 goclawia, warszawa .... akurat tam gdzie mieszkam .... niby jest ale jak potrzeba to nigdy go nie ma  :P
co ciekawe wczesniej PLUS mial ten sam problem ... chodzilo tylko EDGE a 3G bardzo czesto gubilo zasieg
mapka PLAY czy PLUSa oczywiscie pokazuje ze jest zasieg 3G ale jak widac jest to teoria

daj znać gdzie to jest dokładnie, to miejsce "bez zasięgu na gocławiu", to zrobimy może nawet wspólnie rozpoznanie w terenie i zdementujemy te pogłoski :P
iPhone SE 10.1
NEXUS 4 5.1
i780 6.1

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 11, 2009, 18:02:10 »
i na okolo 1/4 goclawia, warszawa .... akurat tam gdzie mieszkam .... niby jest ale jak potrzeba to nigdy go nie ma  :P
co ciekawe wczesniej PLUS mial ten sam problem ... chodzilo tylko EDGE a 3G bardzo czesto gubilo zasieg
mapka PLAY czy PLUSa oczywiscie pokazuje ze jest zasieg 3G ale jak widac jest to teoria

daj znać gdzie to jest dokładnie, to miejsce "bez zasięgu na gocławiu", to zrobimy może nawet wspólnie rozpoznanie w terenie i zdementujemy te pogłoski :P

ulica guderskiego .... w trojkacie ulic abrahama, fieldorfa i bora komorowskiego

*

Offline marcinl

  • DWBKH
  • ******
  • 24436
  • Płeć: Mężczyzna
  • pw to nie helpdesk
    • mój syn Mateuszek
  • Sprzęt: SGS2 z powrotem :)
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 12, 2009, 22:24:33 »
no to mam polecić zmianę Ery na Play? Czy ktoś może mi potwierdzić że na 2G jest ten sam zasięg jak w Plusie?
mam playa od 2 lat
wcześniej Era, Idea-Orange
i w porównaniu do ery i oranżady IMO Play wygrywa
u mnie wygrał cenami telefonów - w tym jest nie do pobicia
aczkolwiek pez ten czas nie doświadczyłem jakic kolwiek problemów ze strony Play
i co trzeba zaznaczyć - wielokrotie mniejspamu smsowego niż w Orange i Erze
oczywiście moje porównanie dotyczy Orange od 6 do 2 lat wstecz a ery od 10 do 6 lat wstecz
jak jest teraz to nie wiem
jedno wiem Era Blueconnect jesdo bni na całej linii!
nie łączy, rwie się bez powodu, etc

*

Offline daras28-82

  • *****
  • 2158
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Plus najlepszy w niezależnych badaniach satysfakcji klientów
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 15, 2009, 07:27:06 »
rozmowy-norma,wszedzie takie same

jezeli chodzi o 3g i necik to orangutan mi elegancko calkiem smiga tylko czasem trza zadzwonic do boku i poklapac a zaraz wszystko wraca do normy :E czasem nawet jakas znizke mozna dostac za niezadowolenie. :grin:

ojciec ma iplusa i telefon w plusie,to co sie tam wyrabia to poprostu smiech na sali,w srodku miasta albo nie ma zasiegu albo transfer 3g jest tak szybki jak po zwyklym gprs :E

mialem z nim jechac zerwac umowy jak zzmiana regulaminow byla ale ociec wolal nad jeziorkiem moczyc kija i z rybami sie mocowac zamiast to zalatwic...
Xiaomi Redmi 9T 4/128+200GB, ThinkPad T480 , Romet ZXT125, Author Kinetic + Mystic... Fiesta!