PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
PDA Ogólnie => Operatorzy GSM => Wątek zaczęty przez: groblin w Marzec 09, 2010, 10:45:28
-
Przedłużyłem umowę w Orange, miła Pani w salonie powiedziła, że umowa będzie działać od nowego okresu rozliczeniowego, nastał ten okres i dalej nic jadę na starych zasadach, teraz chciałbym zmienić umowę aby tamtą anulować skoro nie weszła w życie i podpisać nową na nowych warunkach najlepiej z jak najniższym abo. Czy jest taka możliwość?
-
No to Cię zrobiła w ce ha u jot. Co do kwesti od kiedy będzie działać, zgodnie z zapisem na aneksie który podpisałeś i pewnie masz będzie działać od nowego okresu rozliczeniowego następującego po zakończeniu dotychczasowej umowy :D, więc luknij sobie kiedy Ci się kończy stara. Jeżeli chodzi o drugą kwestie to nie ma takiej możliwości :D. Dodatkowo uświadomię Cię na przyszłość :-P, że możliwość odstąpienia w opisanej przez Ciebie sytuacji jest wtedy gdy kupujesz telefon bo wtedy ma miejsce zawarcie umowy(tutaj kupna sprzedaży) i gdy jest to zdaje się poza lokalem. Jeżeli jest to podpisanie aneksu(nie umowy) nie ma możliwości odstąpienia.
edit
aha i co byś nie był zaskoczony, pamiętaj, żeby wyłączyć usługi na które otrzymałeś rabat w ramach poprzedniego aneksu a na które nie otrzymałeś w ramach obecnego jeżeli takowe są, bo po wejściu w życie nowego aneksu pojawią się na fakturze dodatkowe pozycje ;-)
-
najlepiej zadzwon do BOA albo idz do tego punktu to wyjaśnić.
z doświadczenia wiem, że często mógł na to wpłynąć jakiś czynnik ludzki typu pomyłka, problem w systemie itp i dlatego nie zmieniło Ci taryfy.
jeżeli chodzi o zmiane to odstąpić (jezeli ta sie oczywiscie zmienila a nie np caly czas masz stara) to bedziesz mogl albo pisemnie przez ich reklamacje albo jesli pracownik punktu ktory strzelil byka ma takie uprawnienia do cofniecia warunkow. Teoretycznie cofnac zawsze mozna ale przy aneksie poprzez kuriera... Prawo konsumenckie daje Ci na to 10 dni.
Ale to tylko moje przypuszczenia.
pewność bedziesz mial jak zadzwonisz, *100 z telefonu Orange albo z poza Oragne 510 100 100
Pozdro
ps. jak bedziesz wiedzial o co kaman z ta umowa to daj znac, ciekawi mnie to :)
-
Już po rozmowie. Generalnie wszyscy mają to w poważaniu.
Abo mam jakiś tam pakiet dla firm 440 czy 460 30%mniej na 24msc. tanio do wszystkich 17gr za min. z racji że korzystam z tego nr również za granicą, to tylko taka opcja mnie interesowała, kazali napisać reklamacje i czekać, mam wrażenie że Pani w salonie ładnie tylko "przepraszam" umie mówić.
Dzięki temu orange pieniądze wyciagnie od klientów bo jeden się odezwie a 5 będzie siedzieć cicho. Normalnie w tym kraju sie wszystkiego odechciewa.
-
czyli jednak ryfa z ich strony. powodzenia w walce, przyda sie ;)
Pozdrawiam.
-
groblin to nie pękaj jak tak, jeżeli się walneli to napewno Ci skorygują, gorzej jakby Cię ta Pani w salonie zrobiła, a wiesz od niej to raczej nie zależy czy się posypie system czy nie
-
Jesteśmy tylko ludźmi i każdy może popełniać błędy, nawet pracownicy Orange. groblin, sam też możesz nie być bez winy, bo mogłeś coś źle zrozumieć, coś mogłeś zrozumieć po swojemu a coś innego mogło Ci się tylko wydawać. Polecam zawsze przeczytanie umów, które się podpisuje żeby później nie było nieprzyjemnych niespodzianek.
Peace :)
-
Taką ofertę otrzymałem
plan taryfowy Nowy Pakiet dla Firm 220
zobowiązanie miesięczna 220 złotych netto
aneks na kolejne 24 miesiące bez aparatu telefonicznego
rabat na abonament 30% na 24 miesiące
usługa "Tanio do Wszystkich" na 12 miesięcy za 17 zł netto (usługa ta obniża koszt połączeń w kraju do wszystkich sieci do 20 gr/min, (oprócz Play))
złotówki z tego pakietu można wykorzystać zarówno na połączenia w kraju jak i połączenia międzynarodowe oraz połączenia w roamingu
możliwość ulepszenia pakietu o dodatkowe usługi (pakiet e-mail, bezpłatne numery w sieci, wybrane kraje itp.)
niewykorzystane złotówki przechodzą na 6 kolejnych okresów rozliczeniowych i są wykorzystane jako pierwsze w kolejności
Abo wziełęm ten większy skoro i tak dawali rabat.
Mało tego miałem podobny numer jakiś czas temu z innym numerem, ja go nie użytkuję więc zanim się połapałem to 3 msc jeszcze abo działał na starych zasadach.
Nie twierdze że jestem wszechwiedzący i też się mylę, mam sklerozę i lubię zaspać na wyznaczoną godzinę, ale staram się to prostować w możliwe jak najszybszy sposób, a nie jeszcze kazać pisać klientowi pisma z reklamacją.
Nic mi się nie wydawało bo wyraźnie wszyscy konsultanci co dzwonili mówili właśnie o nowym okresie rozliczeniowym a nie od czasu zakończenia umowy. Mało tego dzisiaj Pani potwierdziła tą opcję. Rzecz działa się w Sz-nie na Kilińskiego.
-
Może rzeczywiście ktoś wprowadził Cię w błąd, wcale nie twierdzę, że tak nie mogło być. Wydaje mi się to jednak troszkę dziwne, bo ile razy ja miałem do czynienia z przedłużaniem umowy (w Orange jestem coś około 9 lat) to nowe warunki wchodziły w życie dopiero w momencie skończenia starej umowy, nawet jeżeli umowa była przedłużana na dwa lub miesiące przed końcem. Z resztą zawsze to było napisane w aneksie.
Zobacz co jest napisane u Ciebie, bo jeżeli jest napisane, że nowe warunki wchodzą w życie z momentem wygaśnięcia starej umowy to może być problem z wyegzekwowaniem czegokolwiek. Wtedy możesz ewentualnie próbować udowodnić wprowadzenie Cię w błąd przez konsultanta.
-
Konsultant konsultantem, jezeli ma to na papierze, a zaloze sie ze ma, to nic nie zrobi. Tak to bywa jak sie nie czyta tego, co sie podpisuje... :P
-
[img]
Może rzeczywiście ktoś wprowadził Cię w błąd, wcale nie twierdzę, że tak nie mogło być. Wydaje mi się to jednak troszkę dziwne, bo ile razy ja miałem do czynienia z przedłużaniem umowy (w Orange jestem coś około 9 lat) to nowe warunki wchodziły w życie dopiero w momencie skończenia starej umowy, nawet jeżeli umowa była przedłużana na dwa lub miesiące przed końcem.
Ja mam możliwość zawsze przedłużania umowy 6msc przed zakończeniem umowy, gdzie umowa biegnie zaraz od następnego okresu rozliczeniowego. Tak jak napisałempost wyżej, na pewno ta sytuacja zostanie wyprostowana, ale dlaczego po interwencji. wstawię fotki jak to wygląda na stronie Orange.
-
Ja też mogę przedłużyć umowę wcześniej, ale i tak obowiązywać będzie ona dopiero po wygaśnięciu starej. Tak przynajmniej jest w abonamencie dla 'szaraczków", może w abonamencie dla firm jest inaczej.
-
każdy klient orange dostaje propozycje już na trzy miesiące przed zakończeniem starej umowy ale nowa wchodzi w życie w następnym okresie rozliczeniowym po zakończeniu starej umowy.
W ciągu iluś tam dni możesz zrezygnować umowy-zdaje się jest to 7 lub 14 dni,zwłaszcza jeżeli umowa jeszcze nie weszła w życie i tym bardziej jeżeli podpisywałeś ją na odległość.
-
każdy klient orange dostaje propozycje już na trzy miesiące przed zakończeniem starej umowy ale nowa wchodzi w życie w następnym okresie rozliczeniowym po zakończeniu starej umowy.
Firmy mają 6msc wcześniej i nowa umowa wchodzi w życie z nowym okresem rozliczeniowym. Tak mam od lat i do grudnia ubr. to działało.
-
Otrzymałem odpowiedz z Orange.
Generanie bardzo dziękują za zgłoszenie i przepraszają za sytuację, naturalnie jade już na nowym abo Nowy Pakiet dla Firm 40. W dalszym ciągu nie mam tego pakietu co chciałem.
Piszę pismo o rozwiązanie umowy z winy operatora. Mam ich gdzieś chyba się przeniose do plusa. Mają jeszcze normalnego neta przez fona.
-
Jeśli podpisałeś aneks i masz to co na aneksie to se możesz pisać.
Inna sprawa jeśli masz coś na aneksie a w rzeczywistości jest inaczej, wtedy pismo o rozwiązaniu umowy z ich winy to rzecz od której się zaczyna rozmowę bo tylko na to zwracają uwagę
-
@jarqka
Zerknij na początek dyskusji.
Połączone: Kwiecień 09, 2010, 17:43:30
Kulturalnie dzisiaj ktoś zadzwonił przeprosił i zapewnił ze abo zostanie zmieniony na prawidłowy i zapewnili, że już nigdy taka sytuacja się nie powtórzy:grin:. Zwalili wszystko na zmianę systemu i jakieś nowe ustawienia. Szybko działają :E