Njagorsze biuro obsługi

  • 10 Odpowiedzi
  • 1926 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

slotwik

Njagorsze biuro obsługi
« dnia: Marzec 29, 2010, 16:19:10 »
Ja stawiam na Play. Od czwartku dzwonie codziennie do ich BOKu bo chce zmienic taryfe na Longplay cos tam i za kazdym konsultanatem slysze inna wersje na jakich warunkach to sie odbedzie. Jak przedtem bylem zdecydowany zmienic taryfe to teraz jestem zmienic operatora nawet na gorszych warunkach. Play jest ok jesli nie dzwonisz do biura obslugi. Najlepszy numer mialem pare miesiecy temu jak mi wysiadl internet na dwoch komputerach jednoczesnie (mam dwa modemy Play Online) i facet w BOKu usilowal mi wcisnac ze to wina kart sim w modemach i mam zasuwac do dealera je wymienic. Wku.... sie mocno i zadzwonilem jeszcze raz i sie okazalo ze w mojej okolicy naprawiaja maszt czy cos w tym stylu. Informacja ogolnie dostepna w komputerze ale nie wszystkim sie chcialo sprawdzic. Nie wiem jak to wyglada u innych operatorow ale Play na razie to tragedia. Zaznaczam ze pisze o "kompetencji" konsultantow a nie o taryfach, zasiegu czy innych sprawach.

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 29, 2010, 16:27:06 »
spokojnie, BOK plusa nie jest lepszy, dział od iplusa swojego czasu wręcz "wymiatał".

Najgorszy stawiam na BOK polsatu, absolutne mistrzostwo świata.
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 29, 2010, 16:33:02 »
w sobote bylem w BOK ery w promenadzie, totalna klapa .....
bylem tez w play ale oni nigdy nie wiedza jakie maja w play nowe promocje i jakie nowe telefony (mimo ze sa w ofercie od okolo 2 weeks)
nie mowiac juz o tym ze na pytania techniczne odpowiada tylko 2 osoby na 5-6 tam pracujacych wiec zalezy na jaka zmiane trafisz
proste pytania techniczne

ale i tak najlepszy jest ASTERCITY .. jesli chodzi o obsluge telefoniczna, po prostu masta blasta disasta    :evil:

*

Offline biblo

  • ******
  • 3314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Forum powinno być jak Media-Markt...
  • Sprzęt: Lumia 925, 730 Dual Sim, iPad mini Retina LTE
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 29, 2010, 20:41:20 »
Panowie, nie znacie się!  :E

Dla mnie mistrzowie Świata to Cyfra+ - do nich po prostu nie da się dodzwonić  :-?
Pozdrawiam,
biblo

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 29, 2010, 20:48:13 »
Dla mnie mistrzowie Świata to Cyfra+ - do nich po prostu nie da się dodzwonić  :-?
Wolę to od nękania rachunkami do zapłaty, które mnie nie dotyczą, bo umowę zerwałem (polsat)
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 29, 2010, 21:14:20 »
Panowie, nie znacie się!  :E

Dla mnie mistrzowie Świata to Cyfra+ - do nich po prostu nie da się dodzwonić  :-?

no tak, ale jak do astera sie dodzwonisz to za kazdym razem slyszysz inna wersje i kazdy mowi co innego odnosnie ustalen, terminu umowienia sie z technikiem i postepow reklamacji  :evil:

*

Offline ajed

  • ******
  • 6004
  • Płeć: Mężczyzna
    • Strona prywatna
  • Sprzęt: iPhone 4s, iPad 2
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 29, 2010, 21:45:44 »
A wg mnie najgorszy BOK to ten w którym mamy akurat coś do załatwienia :)

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 30, 2010, 15:40:24 »
i pomijam juz takie firmy jak ... tele2  :E
czy punkt obslugi klienta w sadzie rejonowym bo juz nie chodzi sie do poszczegolnych wydzialow zeby np. przejrzec akta tyko wszytsko zalatwia sie w punkcie jw, akta zamawia sie z 1-2 godzinnym wyprzedzeniem, xero robia na nastepny dzien lub za 2-3 dni etc etc
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2010, 15:48:19 wysłana przez andy_bez_wandy »

*

Offline mas0n

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 31, 2010, 11:36:35 »
spokojnie, BOK plusa nie jest lepszy, dział od iplusa swojego czasu wręcz "wymiatał".

Najgorszy stawiam na BOK polsatu, absolutne mistrzostwo świata.

A możesz to rozwinąć? czym dokładnie pograli ci na nerwach?

*

Offline globalbus

  • Ekspert PDA
  • ******
  • 6139
  • Płeć: Mężczyzna
  • Power User // ROM Developer
  • Sprzęt: N900
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 31, 2010, 16:17:17 »
plusa? Tym, że robili mnie w jajo tym, że "nie ma awarii, to na pewno coś u pana" i tutaj podawanie standardowej formułki w stylu przeinstalowanie sterownika itd. Dodatkowo biuro obsługi iplusa nie działało w weekendy (a awarie zazwyczaj były w weekendy).
"Wiedza zdobyta samodzielnie jest więcej warta niż przekazana przez inną osobę"

"ponieważ gotowanie to nie jest copy/paste"
paypal

*

Offline mas0n

  • **
  • 110
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Njagorsze biuro obsługi
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 01, 2010, 12:02:28 »
aaa. to ja słyszałem lepsze tłumaczenie braku neta, stacjonarnego neta z mulitimedia. "Bo ma pan komputer zakurzony i przez to prąd gorzej przepływa"