Wiesz, do 29tego czerwca było 300 zgłoszeń, co daje średnio 75 dziennie, czyli jakieś 8 wniosków na godzinę pracy biura, czyli jakieś 7,5 minuty na jeden. Ale wniosków podejrzewam przybywa znaczniej szybciej niż 75 dziennie teraz, a nadal pewnie tylko dwie Panie nad tym siedzą.
A do sprawdzenia mają całkiem sporo rzeczy: odczytać maila, sprawdzić prawidłowość wypełnienia, znaleźć przelew, sprawdzić, czy nie powtarza się PESEL, odpisać że OK, albo odłożyć na potem, jak nie ma przelewu, na koniec przepisać numer karty SIM do papierów i całość wydrukować i spiąć razem. Nie mają do tego jeszcze żadnego systemu, tylko Excela i skoroszyty

Mam tylko nadzieję, że podając precyzyjną procedurę z zaleceniami ułatwiam im troszkę pracę.
Co do czasu: to Aero2 mówiło, że stara się w jeden dzień roboczy. Ale bez dodatkowych ludzi i systemu nie dadzą rady utrzymać terminu nawet przy jednym jedynym punkcie odbioru i braku reklamy.