Problem z WI-FI

• 3 Odpowiedzi
  • 1576 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z WI-FI
« dnia: Czerwiec 14, 2010, 10:05:08 »
Witam jestem studentem i na uczelni mam udostępniony internet przez Wi-fi router bezprzewodowy firmy linksys. Moja Omnia bez trudu wykrywa ten internet i dostałem od administratora nazwę użytkownika i hasło. Wpisuje go i wyskakują mi takie błędy pierwszy cytuje: "Błąd weryfikacji serwera- Certyfikat serwera został wystawiony przez nieznane urządzenie certyfikacji. Drugi błąd zaraz po pierwszym wyskakuje cytuje: "Ostrzeżenie nie można zalogować się do sieci bezprzewodowej. Ta sieć wymaga certyfikacji osobistej w celu identyfikacji użytkownika. Mam pytanie jak sobie z tym poradzić?? Są jakieś nakładki aktualizacji na Windowsa mobile 6.1 bo takiego używam, może jakieś patche żeby to zrobić?? Dodam że na Windows mobile 6.5 chodzi ta sieć na uczelni. Bardzo proszę o jak najszybszą odpowiedz z góry bardzo dziękuje. Pozdrawiam serdecznie

*

Offline Adramel

• 895
  • Sprzęt: HD2/Sensation/GalaxyNote
Odp: Problem z WI-FI
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 14, 2010, 11:18:45 »
Edurom?
Potrzebujesz certyfikatu. Koledzy logujący się z laptopów też muszą mieć taki, to spytaj się ich(albo administratora; ))) gdzie można znaleźć certyfikat. Certyfikat (plik .cer) uruchamiasz na telefonie, powinieneś dostać komunikat że certyfikat został dodany. Potem Omnie powinna się ciebie spytać o twoją nazwe użytkownika, hasło i domene. I tyle.

« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 16, 2010, 08:20:41 »