PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Omnia 2 (i8000) => Wątek zaczęty przez: paulo w Grudzień 13, 2009, 22:21:28

Tytuł: Problem z obsługą e-mail
Wiadomość wysłana przez: paulo w Grudzień 13, 2009, 22:21:28
Witam!

Omina kupowana w Orange, niestety już brandowana. Po ustawieniu konta pocztowego (konto w domenie orange.pl oraz gmail.com) przy każdej próbie wejście w ustawienia kont ew. przy próbie skasowania któregokolwiek z kont otrzymuję komunikat:

Cannot change account options.  An account is sending or receiving messages.


Nie pomaga czekanie, reset telefonu .... Miał ktoś z Was może taki problem?? Jakieś sensowne i szybkie rozwiązanie?? BOK Orange sugeruje oddanie telefonu do serwisu i wgranie nowego softu, ale to kilka dni bez telefonu :/

W załączniku screen z telefonu.