kontabitylność nakładek

• 18 Odpowiedzi
  • 2365 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kontabitylność nakładek
« dnia: Listopad 05, 2010, 16:28:25 »
Nie chciałem robić spamu w temacie z nakładkami, bo mam z nimi problem i to raczej nie pasowało w tamten dialog.
Panowie fachowcy, jestem początkującym użytkownikiem i w ogóle pierwszy raz mam smartfona. Uczę się nieco z tego forum ale teraz jeszcze raz potrzebuję pomocy.

Otóż temat tyczy oczywiście OmniaII. Zainstalowałem sobie nakładkę SPB Mobile Shell 3.5.5 i jestem z niej bardzo zadowolony. Ale ... znalazłem fajny dodatek do tego programu o nazwie Mobile sense 3.5.3. Zdjęcia z dodatku są imponujące no i chciałbym coś takiego mieć. Instaluję... uruchamiam i tu niespodzianka bo nakładka działa ale... o ile konfiguracja tej nakładki uruchomiła się w normalnych rozmiarach, oraz opcje w menu również to już sam styl ekranu (3 wersje chyba tam były, Omnia i jeszcze jakieś dwa) oraz sama tapeta nakładki to jakaś masakra. Dolny pasek po prostu poszarpany jak by go buldog dopadł a tapeta na pół ekranu - a reszta tej nakładki chodzi the best. Czy Mobile Sense 3.5.3 chodziło to SPB MS również musi być w tej samej wersji ? A jeżeli tak to gdzie można zassać sobie wersję 3.5.3 ? A może coś źle skonfigurowane lub nie skonfigurowane ? Pomóżcie Panowie póki mam wszystkie włosy na głowie  :)

*

Offline jacek87

• **
  • 151
  • Sprzęt: HTC HD2
Odp: kontabitylność nakładek
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 05, 2010, 16:47:40 »
Witam nowego użytkownika Omnii 2! Otóż, ja miałem SPB 3.5.3 + MS i chodziło gładko. Więc radzę odinstalować wszystkie SPB jakie są teraz na telefonie oraz zainstalować SPB 3.5.3, a potem doinstalować MS. Powinno chodzić bez problemów. Link do SPB 3.5.3 podaję niżej (znajduje się w pierwszym poście).

http://pdaclub.pl/forum/omnia-lite-omnia-2-i-omnia-pro/nakladki-graficzne-na-omnie-2/

« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 05, 2010, 16:55:40 »
Tak też myślałem... dziękuję za odpowiedź.