PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Omnia 2 (i8000) => Wątek zaczęty przez: perceptron w Listopad 25, 2009, 08:06:14
-
Witam,
czy ktoś miał podobny problem ?
Wszędzie tam gdzie na innych telefonach ( sprawdzałem na nokia, sony ericsson, spv ) zajęg jest pełen a w i8000 ledwo jedna kreska albo wcale.
Jak już złapie zasięg i ktoś zadzwoni to natychmiast go gubi i rozłącza i szuka zasięgu.
Porażka, telefon fajny ale chciałbym też z niego dzwonić a nie korzystać z innych jego zalet :)
-
a ja ki posiadasz rom i radio?
-
Nawet nie sprawdziłem :(
Oddałem do serwisu, czas naprawy 14 dni roboczych :(:(
Kurcze fajny telefonik ale jak ma miec takie problemy z zasięgiem to niech go ............. :):):):)
-
Nigdy takiech problemów nie miałem - ani wtedy gdy miałem WM 6.1 ani teraz kiedy mam WM6.5 ( IJ9, IK5 ). Sprawdzałeś w ustawieniach dotyczącch wyboru sieci? Może miałeś ustawionego wyłącznie operatora ORANGE i stąd ten problem. Ja mam wszystko na auto i nigdy żadnego problemu nie było.
-
To, że jest ustawione na sztywno Orange to żaden problem, bo telefon i tak nie połączy się z żadną inną siecią. Może masz ustawione na sztywno np. WCDMA? I przy okazji na swojej Omni Pro też nie zauważyłem żadnych problemów z zasięgiem sieci.
Widzę, że już po ptakach, bo telefon i tak już poszedł do serwisu.
-
To, że jest ustawione na sztywno Orange to żaden problem, bo telefon i tak nie połączy się z żadną inną siecią.
Ale zakładając, że sygnał był słaby telefon mógł zgubić zasięg i...tyż po ptokach :wink:
-
Raczej to nie wina sygnalu bo na innych fonach ( nokia i spv ) byl zasieg na full.
-
Witam
Dla osób którzy nabyli telefon w Singapur nie mają co liczyć na naprawę telefony w autoryzowanym serwisie samsunga.
Moja Omnia to dwóch dniach używania padła. Telefon straciła zasięg. Telefon oddałem na gwarancji serwisu w Warszawie przez dwa tygodnie zapewniali mnie, że usuną usterkę. Po moich telefonach serwis wydał mi telefon bez naprawy i uzasadniając tym, że telefon przeznaczony jest na rynek azjatycki i nie mogą go naprawić.
Skontaktowałem się ze sprzedawcą i telefon został odesłany na mój koszt. Po czterech dniach telefon dotarł na miejsce w Singapur i po dwóch po dwóch dniach został naprawiony na gwarancji i mógł być odesłany na ich koszt zwykłą przesyłką (czas transportu od 7 do 17 dni) ale ja wyraziłem zgodę na ekspresową przesyłka która kosztowała mnie 25 EU (transport od 2 do 5 dni).
Bardzo jestem zadowolony z podejścia sprzedawcy co do mojego problemu z telefonem. Nie robił mi żadnych problemów i na każdego pytanie była błyskawiczna odpowiedz.
Kwestia naprawy telefonu została wymieniona płyta główna w telefonie.
Pozdrawiam
-
Informacja na stronie serwisu o dokonanej naprawie:
" naprawa toru radiowego, aktualizacja oprogramowania, reset ustawień "
czekam na odbiór, mam nadzieję, że będzie działało wszystko :ok:
-
" naprawa toru radiowego, aktualizacja oprogramowania, reset ustawień "
czytaj - wgraliśmy romik od secanego a potem hardresecik zrobiliśmy :)
-
A niech tam robią co chcą :) abym miał zasięg w domu :):)
-
a mogłeś to zrobić sam w domu i nie martwić się o brak telefonu