PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Samsung => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Omnia Lite i Omnia Pro => Wątek zaczęty przez: brzoski w Październik 09, 2011, 14:23:53

Tytuł: B7350 - problem
Wiadomość wysłana przez: brzoski w Październik 09, 2011, 14:23:53
Witam serdecznie.
Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem... otóż dzisiaj przy korzystaniu z aplikacji palringo telefon sam się wyłączył po czym przy próbie włączenia go z powrotem na ekranie widać tylko migający napis samsung... tak jak by telefon chciał się włączać ale restartował się po około sekundzie. Próby zrobienia hard resetu i przejścia w download mode nic nie dają - telefon na kombinacje klawiszy nie reaguje... O co może chodzić?
Tytuł: Odp: B7350 - problem
Wiadomość wysłana przez: wiejas w Październik 09, 2011, 19:02:57
spróbuj wyciągnąć baterię na noc.....rano włożyć z powrotem...może ruszy
Tytuł: Odp: B7350 - problem
Wiadomość wysłana przez: brzoski w Październik 09, 2011, 21:50:13
spróbujemy... jutro napisze co z tego wyszlo

edit:
nic nie pomogło
Tytuł: Odp: B7350 - problem
Wiadomość wysłana przez: wiejas w Październik 10, 2011, 04:23:55
ja przekonałem się że ten telefon jest dziwny pod względem pracy z róźnymi aplikacjami