B7350 - problem

  • 3 Odpowiedzi
  • 3128 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

B7350 - problem
« dnia: Październik 09, 2011, 14:23:53 »
Witam serdecznie.
Może ktoś z was spotkał się z podobnym problemem... otóż dzisiaj przy korzystaniu z aplikacji palringo telefon sam się wyłączył po czym przy próbie włączenia go z powrotem na ekranie widać tylko migający napis samsung... tak jak by telefon chciał się włączać ale restartował się po około sekundzie. Próby zrobienia hard resetu i przejścia w download mode nic nie dają - telefon na kombinacje klawiszy nie reaguje... O co może chodzić?

*

Offline wiejas

  • *****
  • 1454
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Mohikanin PDAC
Odp: B7350 - problem
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 09, 2011, 19:02:57 »
spróbuj wyciągnąć baterię na noc.....rano włożyć z powrotem...może ruszy
X7500,i780,B7350 ,N8010 ,N7000, BB9810, B7620, NOKIA 6720, B2710, MSI U160 Samsung Xcower 2 ,Q10, Q 20 BlackBerry Passport Silver Edition no i do tego iPhone 7 Plus iPhone SE 128GB  ....narazie wszystko

Odp: B7350 - problem
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 09, 2011, 21:50:13 »
spróbujemy... jutro napisze co z tego wyszlo

edit:
nic nie pomogło
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2011, 18:13:50 wysłana przez brzoski »

*

Offline wiejas

  • *****
  • 1454
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Mohikanin PDAC
Odp: B7350 - problem
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 10, 2011, 04:23:55 »
ja przekonałem się że ten telefon jest dziwny pod względem pracy z róźnymi aplikacjami
X7500,i780,B7350 ,N8010 ,N7000, BB9810, B7620, NOKIA 6720, B2710, MSI U160 Samsung Xcower 2 ,Q10, Q 20 BlackBerry Passport Silver Edition no i do tego iPhone 7 Plus iPhone SE 128GB  ....narazie wszystko