Kiedy można podłączyć CF. Czemu program z romu się wiesza ?

• 3 Odpowiedzi
  • 1001 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jestem zielony w tego typu urządzeniach więc mam kilka banalnych pytań na temat mojego sprzętu, choć nie jest nowy, dopiero go kupiłem, HP Jornada 690. Ale bym bardzo prosił o informację bo boję się zrobić coś nie tak a w instrukcji nie jest to jednoznacznie opisane. Chcę kupić do niego compact flash i nie wiem czy są może jakieś ograniczenia co do wielkości mb które jest w stanie obsłużyć mój handheld. Planuję 128 mb ale może można spokojnie kupić 256 ??? Czy może są jakieś niespodzianki co do rodzajów kart. Wiem że do mojej jornady pasuje CF Type I. Prawdę mówiąc nie udało mi sie nic znaleść na ten temat w internecie względem mojego palma. Dlatego prosił bym o jakie kolwiek informacje. Boję się kupić karty która nie pójdzie u mnie. I w jaki sposób się ją podłancza. Czy można to robić przy włączonym systemie czy może w stanie uśpienia suspend a może jeszcze inaczej. Nigdzie nie ma na ten temat informacji. W instrukcji jest tylko napisane jak się wkłada kartę i nic więcej.
Zauważyłem że nawet jak uruchomię kilka programów to i tak część pamięci przydzielonej ramowi jest zajęta góra 4 mb. Czy można spokojnie przydzielić 10 mb do ramu czy nie wpłynie to na stabilność ? Próbowałem nawet dawać 8 mb. Ale ciekawi mnie jak u innych to się zachowuje.
Mam problem z outlokiem. Jak przechodzę z widoków dzień miesiąc rok itd to się zawiesza i zostaje tylko softreset. Czy inni mieli podobny problem, dawałem nawet 20 mb ramu i to samo. Mam zainstalowany paragon lenguege extension 2.0.
Pozdrawiam

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 27, 2004, 01:26:13 »