PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Pozostałe platformy => Windows CE (bez PNA/PND) => Wątek zaczęty przez: Pluszak w Marzec 09, 2005, 09:52:39
-
Witam,
Mam następujący problem: po włożeniu ipaqa do craddla załącza się Active Sync i następuje jego synchronizacja z komputerem. Wszystko wygląda OK z wyjątkiem tego, iż nie mogę eksplorować zawartości ipaqa w eksploratorze (nic w nim nie widać).
Po dłuższym czasie pojawia się informacja iż nie można uruchomić jakichś usług (nie mam pojęcia o jakie usługi może chodzić)...
Tak naprawdę, to nawet nie wim jak sprecyzować zapytanie w wyszukiwarce... :(
Czy ktoś z grupowiczów spotkał się z takim problemem? Mam windowsa XP
Pozdrawiam
-
Jaki iPAQ i jaki system w nim? Jaka wersja ActiveSync? Robiles restart palmtopa i peceta?
-
Witam,
Jest to Compaq 3950, Windows CE, a wersja Active Sync w komputerze stacjonarnym to 3.7.1
Restartowałem obydwa komputery....
Pozdrawiam
-
To napisz teraz dokladnie jaki blad sie pojawia... co tam pisze
-
Witam,
W kolejności: wkładam Ipaqa do Craddla, załącza się Active Sync w kompie.. ustawiam partnership i klikam na eksplorację zawartości ipaqa w mój komputer/Mobile Device....
Otwiera się puste okno eksploracji i po jakichś 30sek wyskakuje okno komunikatu zatytuowane: "failed to start remote services", o następującej zawartości:
"Critical communications services have failed to start. Try resetting the mobile device, and then connect again"
Nie mam pojecia o jakie usługi temu XP chodzi...
Pozdrawiam.
-
Wylacz wszelkie firewalle i inne tego typu programy zabezpieczajace na PC.
-
Dokładnie, mogłeś zabezpieczyć niechcący komputer nie pozwalając mu robić nasłuchu z innego komputera, Też to miałem.
-
Zadziałało!!
Winę ponosił Zone Alarm... dlaczego wcześniej na to nie wpadłem?
Wcześniej wszystko śmigało, ale chciało Mi się zaktualizować Zone Alarma i musiałem wszystko konfigurować na nowo... chyba kliknąłem o jednego ptaszka za dużo :)
Bardzo dziękuję za pomoc i pozdrawiam.