NEC MP 780 - łączenie z internetem za pomocą IrDa przez GPRS

• 5 Odpowiedzi
  • 751 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Grudzień 09, 2005, 01:46:04 »
Witam.
Wczoraj kupiłem nec-a, ale jakoś nie mogę sobie poradzic z konfiguracją. Czy ktoś mógłby krok po kroku powiedziec mi, jak ustawic nec-a, abym mógł łączyc sie z netem za pomocą GPRS, przez telefon komórkowy (za pomocą podczerwieni). Chciałbym zaznaczyc, że jestem zupełnym laikiem w sprawach informatyki, ale jestem zmuszony do korzystania z tego typu urządzenia, więc będę bardzo wdzięczny, jeżeli Ktoś poprowadziłby mnie "za rękę", aby udało mi sie toto tak poustawiac, aby śmigało po necie.........

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl

« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2005, 18:20:23 »
Dzięki za odpowiedź. Wszystko szło o.k., do momentu gdy musiałem wybrac rodzaj połączenia. Chciałem wybrac Generic Infrared Modem on COM3: ale takiego nie ma. Mam do wyboru tylko: Hayes Compatible on COM1:, oraz Internal Modem on COM4:  i co teraz mam zrobic? gdzieś tam czytałem, że wgrac jakieś sterowniki, tylko jak to zrobic?

*

Offline kanczug

• 19211
    • http://www.pdaclub.pl
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2005, 16:23:43 »

« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 11, 2005, 16:41:12 »
A jak mam dograc te sterowniki? Nie mam kabla to połączenia z moim PC, a połączenie przez IRDa cos mi nie wychodzi. Proszę o wyrozumiałośc. Po raz pierwszy mam tego typu urządzonko, a i mój angielski.............,

*

Offline krzych

• *
  • 73
  • Sprzęt: HP Jornada 680; PSION 5mx
RE: Jak dograc..?
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 19, 2005, 16:04:42 »
Najlatwiej bedzie przez karte pamieci i czytnik kart na USB. Sciagasz na blaszaka potrzebny plik *.CAB, potem zgrywasz na karte pamieci i po wlozeniu do palmtopka uruchamiasz *.CAB'a.
Pamietaj tylko, ze *.CAB po uruchomieniu, rozpakowaniu sie i zainstalowaniu "zniknie", wiec miej go w dodatkowym folderku na karcie pamieci "na wsiaki sluczaj" na przyszlosc.