NEC 780 MP Windows CE HPC-kilka pytań proszę o pomoc

• 13 Odpowiedzi
  • 1319 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Marzec 12, 2006, 13:58:33 »
Zamierzam w najbliższym czasie (jak znajdzie się kasa-a to jest problem) kupić nec'a MP 780. Słyszałem że jest to dość dobry sprzęt, do pisania dokumentów (np.P.Word). Nie zamierzam na nim odtwarzać filmów, słyszałem że to tragedia, że filmów o większej rozdzielczości MIPS nie daje rady stabilnie odtworzyć. Ciekawi mnie przede wszystkim kilka spraw. Nie znam się na tym totalnie:
1.Jakie urządzenia oprócz pamięci mogą pracować na złączu CF
2.Jakie urządzenia mogą pracować na złączach PCMCIA
3.Jaka jest jakość obrazu w tym HPC
4.Jak duży jest problem z internetem przez LAN (chcę mieć NEC'a w drugim pokoju, ale żeby net ciągnął z mojego kompa. (może być nawet pod USB)
5.Jak to jest z rozbudową pamięci RAM (na dole jest jakaś zaślepka)?
6.Czy PIE obsługuje elementy flash/strony php/style css/javascript itp.
7.Jakie foramty plików obsługuje (pracowałem tylko przez tydz. na TOSHIBA PPC i obsługiwał systemowo *.exe *.jpg i wszystkie inne obrazów *.htm *.html *.txt wszystkie prawie z windowsa...) Czy na przykład HPC odtworzy mi pliki *.bat? czy potrzebuję PocketDos'a
8.Czy PocketDos obsługuje polecenie/komendę Choice?
9.Pod jakie złącze jest wyjście na monitor/tv

Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam

« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 13, 2006, 18:16:36 »
1. Wiem o adapterach Wifi, ale lepiej najpierw sprawdzić na HCL na HPCFactor, czy będzie banglać.

2. Wszystkie, które są na 16 bit i mają sterowniki (ponownie odsyłam do HCL) - zasadniczo karty wifi 802.11b, adaptery kart pamięci, karty Ethernet 10 Mbit.

3. Pasywna matryca DSTN, w słońcu niewidzialna, czas reakcji na poziomie 100 ms (nie widać różnicy między filmem 10 FPS a 15 FPS); kolorki bez rewelacji, ale jest te 65000.

4. Nie ma problemu, ale strony renderowane są dość wolno.