Problem z Irdą

  • 6 Odpowiedzi
  • 704 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Problem z Irdą
« dnia: Maj 21, 2005, 10:32:31 »
Mam NEC 780 po resecie ( czysty system ) Gdy chce się połączyć przez Irde z kompem żeby instalnąć softa jest to nie możliwe. Poprostu PDA nie chce się połączyć. Pomocy.
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Problem z Irdą
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 21, 2005, 10:38:31 »
Masz zainstalowany ActiveSync 3.8 lub starszy? Masz w opcjach Connections Settings w AS na PC wybrane InfraRed? Zaden inny program nie korzysta z portu podczerwieni na PC? (np. soft do synchronizacji telefonu komorkowego?) W panelu sterowania w NECu wybrales w opcjach polaczenia z PC InfraRed zamiast Serial? Moze masz ustawiona zbyt duza predkosc? Zmniejsz na probe. Rozumiem ze potem klikasz w PC Direct Connection ale sie nie laczy, tak?

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Problem z Irdą
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 21, 2005, 10:40:19 »
Oooo soft do Noki mam....i to wszystko kicia?
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Problem z Irdą
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 21, 2005, 10:42:28 »
No byc moze port podczerwieni jest zajety caly czas przez ten soft do nokii i ActiveSync nie moze sie do niego dobrac.

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Problem z Irdą
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 21, 2005, 11:19:15 »
Cytat: Jakub Kańczugowski
Masz w opcjach Connections Settings w AS na PC wybrane InfraRed? Nie kumam... łącze się przez ActiveSync 3.8
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,

*

Offline kanczug

  • ******
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
Problem z Irdą
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 21, 2005, 11:35:04 »
Prawy klik na ikonce ActiveSync kolo zegarka, tam menu Connection Settings (ustawienia polaczen), z pierwszego rozwijanego menu wybierasz Infrared. Chyba ze masz wlaczonego wizarda automatycznego wyszukiwania i widzisz ze przeszukuje port IR, to wtedy OK, ale pamietaj ze musisz klinac w PDA Connect w tym momencie jak on przeszukuje port IR.

*

Offline PawelP7

  • *****
  • 1204
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy , Asus Transformer TF101
Problem z Irdą
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 21, 2005, 11:35:34 »
Ok wszystko gra należało przestawić połączenie na kablowe i zpowrotem na Irde dzięki!
Były: Nec e228, Nec Mobile Pro 780, Acer n311, HTC Wizard, HTC Universal, Toshiba g900, HP rz1710, Nokia E51, Palm Treo 750v, Palm Centro, OQO 01+, Motorola v8, Nokia E90, HTC Alpine, HTC HD, Toshiba g910, HTC Desire, HTC HD 2,