D.O tel. dot 340 - prosze o pomoc ;)

• 6 Odpowiedzi
  • 1122 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

« dnia: Marzec 04, 2007, 19:52:28 »
mam pare pytan na ktore nie dostalem odp. na innym forum a widze ze tu tez ludzie majacy glowe do palmow sa ;)

ktos mi napisal ze moge miec problemy z odpaleniem czegokolwiek, bo jestem laikiem (taka prawda pierwszy moj palm ;) )

a teraz paare moich pytan ;)

"hm czyli mowisz ze bede mial problemy z odpaleniem jakiego kolwiek programu itd ? RazzP hmm wlasnie bo podobno w. moblile to jest tylko nakladka na CE, da sie ja jakos doinstalowac ? ale z mozliwoscia odinstalowania ? RazzP no i jakie karty pamieci moj palm obsluguje ? :P wiem ze te CF, alee ten teges, 2gb obsluzy spokojnie ? albo 4gb ?"

"no tak kolejne pytanie, da sie zainstalowac jakies spolszczenie czy cos ?:P mi tam angielski nie przeszkadza, ale przydalo by sie ;) no i wogole lepiej poszukac kabla usb do tego palma czy nie bawic sie z tym i kupic czytnik kart i na karte sobie wrzucac ? ;)) do wrzucania na karte chyba mi nie potrzeba zadnego programu nie ? :P xD

edit/
dodatkowo mam pytanie jeszcze :D moze zaproponiujecie jakis fajny program (jezeli takie sa i tak sie da) zeby mozna bylo zmieniac opcje ekranu, tj czy ma byc poziomo czy pionowo ;) slyszalem ze sa, ale nie znam sie wiec prosze o pomoc ;)"

bylbym b.b.b.b. wdzieczny gdyby ktos mi pomogl :D

*

Offline Poklik

• 2379
    • http://www.poklik.yoyo.pl
  • Sprzęt: eee... 901
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2007, 20:14:01 »
Odpalić to odpalisz, głównie programy dla Handheldów. Sporo programów dla PPC też pójdzie jednak często będziesz musiał ogrywać odpowienie biblioteki. Jednak licz się z tym, że wiele softu wogóle nie ruszy, nawet z potrzebnymi bibliotekami.

Żadnego spolszczenia nie instaluj, CE .NET to dobry system, po co go psuć?