PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => HTC => Pocket PC z telefonem - ogólnie (WM Professional/WP6.x) => Nike => Wątek zaczęty przez: Erecik w Lipiec 04, 2011, 16:23:25
-
Witam.
Od 3 tygodni posiadam Htc Nike 100, problem z telefonem jest taki, że podczas połączeń przychodzących lub wychodzących zawiesza się on i słychać tylko zapętlony dzwięk. Nie dzieje się tak przy każdym połączeniu, ale co oczywiste, jest to strasznie irytujące. W tym wypadku pozostaje tylko Soft Reset i telefon znowu ożywa (do jednego z kolejnych połączeń).
R 1.65.20.25
G 25.98.40.07h
Rom 2.09.405.1
Tak naprawde nie wiem co to znaczy ale napiszę może sie przyda, pokazuje się to podczas uruchamiania telefonu.
System to Windows 6.1 Pro
-
Zrób Hard Reset.
Od tego zwykle zaczyna się szukanie rozwiązań.
Opis jak zrobić HR masz na forum.
-
Niestety problem nie ustąpił...
Jakieś inne sugestie?
Połączone: Lipiec 06, 2011, 16:36:41
Byłbym wdzięczny za pomoc, ponieważ ten problem jest strasznie irytujący.
-
Spróbuj zmienić rom, ja miałem podobną sytuacje ale z androidem, po zmianie na windowsa mobile z strony htc błąd zniknął
-
Nowy rom i wciąz to samo. Może to hardwade ale jak już to co ?