Problem z dzwonkami

• 4 Odpowiedzi
  • 917 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z dzwonkami
« dnia: Maj 08, 2008, 18:35:37 »
Witam wszystkich od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem HTC touch dual.
Niestety jest on z Orange i już mam z nim problem, a mianowicie tak jak jest napisane w instrukcji mp3 przerzuciłem do folderu "moje dźwięki dzwonka" i chciałem ustawić dany utwór jako dzwonek, plik się przegrał jest w telefonie a na liście dostępnych dzwonków go nie ma. Miał może ktoś taki problem lub wie jak go rozwiązać?? Chyba że ta nakładka orange jest jakaś dziwna. Prosiłbym o wyrozumiałość jestem kompletnie zielony jeżeli chodzi o PDA. Wszelkie sugestie i każda pomoc mile widziana :)
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2008, 19:04:46 wysłana przez Stachu82 »

*

Offline rymi

• 636
  • Sprzęt: HTC Touch Diamond 2 [WM6.1 Polish]
Odp: Problem z dzwonkami
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 08, 2008, 19:39:00 »
Skopiowalem po prostu MP3 i pojawil mi sie w dzwiekach dzwonka - z tym, ze u mnie nazwa katalogu to My Documents, a nie tak jak podaje 78 strona instrukcji Moje Dokumenty.

Zreszta uzyj Menedzera audio z sekcji Akcesoria z Menu Start/Programy. Ma ta zalete, ze można nim przyciac utwor oraz wlasnie skopiowac w odpowiednie miejsce oraz od razu ustawic jako dzwiek dzwonka.
HTC Touch Diamond 2 - WM6.1 Polish [ehh znowu tyle gram :/ - 120g] MicroSDHC 16GB SanDisk + Compaq iPAQ H3970 MMC 512MB Transcend

« Odpowiedź #2 dnia: Maj 08, 2008, 20:28:18 »
Dzięki stokrotne udało się, chociarz cały czas się zastanawiam czemu automatycznie nie dodaje do listy.
No coż człowiek przez całe życie się uczy   :)

*

Offline szenk

• 12
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 31, 2008, 09:16:58 »
Witam,
jak sciągam jakieś dzwonki wav to i tak mi nie chcą sie odtwarzać ani w media playerze, tym bardziej w dzwiękach do budzika:/

*

Offline romulus

• 2929
  • Mam to gdzieś
  • Sprzęt: LG OPTIMUS 4X HD P880
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 31, 2008, 10:38:33 »
dzwonki robi sie: