VIA Michelin X-930 Jak odblokować?

• 4 Odpowiedzi
  • 4093 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

VIA Michelin X-930 Jak odblokować?
« dnia: Sierpień 21, 2009, 13:45:34 »
Witam. Czy ktoś może mi pomóc w odblokowaniu nawigacji Via Michelin X-930 ? Sprawa pilna. Bardzo proszę o pomoc

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: VIA Michelin X-930 Jak odblokować?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 21, 2009, 18:55:42 »
Nie pisz w dwóch wątkach, bo robisz bałagan (drugi skasowałem).
Komunikację przez Activesync z PC masz? Niektóre Viamichelin'y wymagały do tego dodatkowych sterowników.. Nawigacja fabryczna
jest na karcie, czy na wewnętrznej pamięci flash? Swego czasu ktoś z wersją 960 bodajże do mnie pisał w sprawie odblokowania i chyba coś udało się zrobić.

« Odpowiedź #2 dnia: Październik 20, 2009, 23:16:10 »
witam, zaznacze, ze jestem raczej laikiem w tych sprawach. Kupilem sobie via michelinka w Anglii z autochtonska mapa i bylem super zadowolony. proste, nieskomplikowane urzadzonko. Jak ja. Tymczasem wrocilo mi sie w rodzinne strony i tu niespodzianka, mam kod zapisany przez poprzedniego wlasciciela na opakowaniu od plytki i kiedy probowalem uruchomic program z plytki nie udalo sie. Ktoras cyfra jest nieczytelna i zostalem bez programu. Moze jestem w bledzie? Mozna, dzieki temu programowi sciagac mapy ze strony michelina, czy nie? Oczywiscie chcialbym mape pl. ale przy moich zdolnosciach to raczej proby nie wrozace sukcesu. Jestescie w stanie pomoc czy ma ja wrzucic do kosza? Aha, mapa jest na karcie sd. Jak zgrac nawige z kompem? Da sie bez programu?
Dzieki za wszelkie uwagi.
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2009, 23:17:45 wysłana przez arec »

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 21, 2009, 18:32:59 »