Win CE5 - Nie działa ActiveSync - Pomocy

  • 2 Odpowiedzi
  • 2925 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Win CE5 - Nie działa ActiveSync - Pomocy
« dnia: Styczeń 24, 2008, 18:52:55 »
Witam,

Zakupiłem sobie na ebay navi Maqma 7' z zainstalowanym systemem ce 5
Ualo mi sie uzyskac juz dostep do explorera jednak po podlaczenie kabla usb widzi mi tylko karte pamieci w navi a activesync nie widzi navi. Rozmawialem z helpdesk automapy i powiedzieli ze moze w ce byc zablokowany dostep w navi przez activesync i ze niby istnieje mozliwosc jego odblokowania i kazal napisac na waszym forum wiec tez tak czynie.

Barzo prosze o pomoc

Kris

*

Offline angler22

  • Redaktor
  • *****
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: Win CE5 - Nie działa ActiveSync - Pomocy
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 24, 2008, 21:16:48 »
Witam,
Zakupiłem sobie na ebay navi Maqma 7' z zainstalowanym systemem ce 5
Ualo mi sie uzyskac juz dostep do explorera jednak po podlaczenie kabla usb widzi mi tylko karte pamieci w navi a activesync nie widzi navi. Rozmawialem z helpdesk automapy i powiedzieli ze moze w ce byc zablokowany dostep w navi przez activesync i ze niby istnieje mozliwosc jego odblokowania i kazal napisac na waszym forum wiec tez tak czynie.
Barzo prosze o pomoc
Kris
W niektórych nawigacjach istnieje możliwość przełączenia trybu komunikacji z PC, ale tylko w fabrycznym oprogramowaniu (tak miał bodajże Lark freebird czy Manta). Jeśli w ustawieniach nie miałeś czegoś w rodzaju Mass storage/Activesync czy podobne, to samą edycją rejestru ciężko jest zmusić sprzęt, do współpracy z AS. Będziesz miał problem z programami wymagającymi AS nawet nie tyle do instalacji (to się da obejść), ale rejestracji (Automapa 4). Możliwe, że udało by się przenieść zarejestrowaną instalkę (przypisaną do karty) z jakiegoś innego PNA z win ce 5.0 . Można też spróbować ręcznie wypakować archiwum z Automapą i przegrać pliki na kartę (ale to zupełnie nie załatwia problemu z rejestracją map :(

*

Offline RaaF

  • 33
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: FSC Pocket LOOX N560/iPhone 3G 16GB
Odp: Win CE5 - Nie działa ActiveSync - Pomocy
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 25, 2008, 08:15:39 »
a sprawdziłeś w panwelu sterowania (win CE5) jaki rodzaj połączenia USB msz ustawione? po restarcie domyślnie pewnie jest "mass storage" jesli jest widoczna ta iopcja trzeba przestawić na "active sync"