Niestety mam Podobny problem, ruszyłem folder zdaje się APP i cala praca kończy mi sie na okienku
SysView w ktorym wyświetlone są parametry urządzenia.
ruszyłem folder w którym był wykonywalny plik programu nawigacyjnego zmienłem nazwę foldera z przedrostkiem "_"czyli jak bylo APP (o ile pamietam) to teraz jest _APP
Może jakaś metoda na hard reset albo dostanie sie do pamięci flash by przywrócić poprzedni układ :/
Zadzwonilem do supportu, kosztowalo mnie to w cholere kasy (+33 i mnóstwo minut rozmowy) gdzie wieksza czesc spedzilem na przedstawianiu sie (przeliterowanie nazwiska) i inne takie, noramlnie jak w tepsie. jak przysla cos co bedzie dzialalo to dam znac
Napisane: Luty 22, 2008, 13:56:49
I niestety tak jak podejrzewałem nie dadzą metody na odblokowanie tego przez @mail. Każą sobie wysłać urządzenie.
Wysłali mi na maila "procedurę" normalnego resetu (czyli wcisniecie przycisku reset z boku) z dopiskiem: jakby nie pomogło to proszę wypełnić formularz i wysyłać urządzenie. AFAIK mają serwis Door-2-Door na terenie UE. wysyłka UPSem Urządzenie zakupione w niemczech i jeszcze na gwarancji. paragon mam, więc nie pozostaje mi nic innego jak wysłać i liczyć na to że naprawią bez wystawiania rachunku

Jakbyś chciał namiary do nich i formularz RMA to mogę podesłać.
edit:
po ok 2 tygodniach od wysłania RMA wysłali druk dla kuriera i instrukcje co zapakować (kopie dowodu zakupu i urządzenie bez karty SD)
zaprosiłem kuriera wysłałem, po kolejnych 2 tyg wróciło z informacją.
Pańskie urządzenie jest nienaprawialne

Ale aby zapewnić Panu satysfakcję wysyłamy nowy sprzęt.
I faktycznie dali nóweczkę nie śmiganą. Tak więc jeśli chodzi o gwarancje i serwis to magellan ma klasę.