Magellan roadmate 1200 Problem z komunikacją.

  • 1 Odpowiedzi
  • 966 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Magellan roadmate 1200 Problem z komunikacją.
« dnia: Styczeń 02, 2008, 21:09:42 »
Próbowałem bawić się w odblokowanie nawigacji, ale zroobiłem to nie do końca poprawnie.
Przed zabawą po podłączeniu navi do komputera była widziana jako dysk pzrzenośny (można było wrzucać pliki na kartę oraz na samą nawigację)
po Usunięciu któregoś pliku z nawigacji straciłem wszelką komunikację z komputerem.
Po włączeniu nawigacji pojawia się jedynie okienko sysview.
Jak można przywrócić zawartośc?
dodam że kopię zapasową plików posiadam na komputerze.

Odp: Magellan roadmate 1200 Problem z komunikacją.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2008, 14:08:49 »
Niestety mam Podobny problem, ruszyłem folder zdaje się APP i cala praca kończy mi sie na okienku
SysView w ktorym wyświetlone są parametry urządzenia.

ruszyłem folder w którym był wykonywalny plik programu nawigacyjnego zmienłem nazwę foldera z przedrostkiem "_"czyli jak bylo APP (o ile pamietam) to teraz jest _APP
Może jakaś metoda na hard reset albo dostanie sie do pamięci flash by przywrócić poprzedni układ :/

Zadzwonilem do supportu, kosztowalo mnie to w cholere kasy (+33 i mnóstwo minut rozmowy) gdzie wieksza czesc spedzilem na przedstawianiu sie (przeliterowanie nazwiska) i inne takie, noramlnie jak w tepsie. jak przysla cos co bedzie dzialalo to dam znac
Napisane: Luty 22, 2008, 13:56:49
I niestety tak jak podejrzewałem nie dadzą metody na odblokowanie tego przez @mail. Każą sobie wysłać urządzenie.
Wysłali mi na maila "procedurę" normalnego resetu (czyli wcisniecie przycisku reset z boku) z dopiskiem: jakby nie pomogło to proszę wypełnić formularz i wysyłać urządzenie. AFAIK mają serwis Door-2-Door na terenie UE. wysyłka UPSem Urządzenie zakupione w niemczech i jeszcze na gwarancji. paragon mam, więc nie pozostaje mi nic innego jak wysłać i liczyć na to że naprawią bez wystawiania rachunku ;)

Jakbyś chciał namiary do nich i formularz RMA to mogę podesłać.


edit:

po ok 2 tygodniach od wysłania RMA wysłali druk dla kuriera i instrukcje co zapakować (kopie dowodu zakupu i urządzenie bez karty SD)
zaprosiłem kuriera wysłałem, po kolejnych 2 tyg wróciło z informacją.

Pańskie urządzenie jest nienaprawialne :(

Ale aby zapewnić Panu satysfakcję wysyłamy nowy sprzęt.

I faktycznie dali nóweczkę nie śmiganą. Tak więc jeśli chodzi o gwarancje i serwis to magellan ma klasę.
« Ostatnia zmiana: Marzec 19, 2008, 12:27:36 wysłana przez Robert de Clair »