PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Samodzielne Nawigacje GPS - PNA / PND (Windows CE) => Nawigacje PNA / PND - Ogólnie => Wątek zaczęty przez: jacek9999 w Październik 14, 2009, 11:22:23
-
kupilem blaupunkta 700 po 3 dniach moje dziecko lat 5 wprowadzilo 3 razy zle pin i puk niestety sprzet sie zablokowal info ze mam skontaktowac sie z serwisem po telefonie do serwisu wyjasniono mi ze w tych modelach 5.3 , 300, 500 , 700 zablokowanie pinu wiaze sie z wymana plyty glownej koszt 560 zl mio tego ze sprzet jest na gwarancji i jestem legalnym posiadaczem i ze nie ma mozliowsci usuniecia programowego tego zabezpieczenia
sprzet wyslalem do serwisu i zgodzilem sie na naprawe czekam ponad 1 mc z powodu braku plyt glownych do tych modeli poprostu masakra koszty 2399 zl za sprzet + 560 zl za nowa plyte i dalej nie mam sprzetu
poprostu nie kupujcie tego sprzetu jesli tak ma wygladac obsluga serwisowa i sposob zabezpieczen sprzetu to ja dziekuje
-
A czy jest gdzieś - np. na pudełku lub w instrukcji obsługi - ostrzeżenie przed takimi konsekwencjami??? Bo jak nie, to ja bym reklamował ten sprzęt lub starał się go oddać do sklepu. Wydaje mi się, że jest to cecha ograniczająca funkcjonalność urządzenia... Podejrzewam, że dobrze skonstruowane pismo/reklamacja załatwiłaby sprawę i byłoby tańsze od wymiany płyty głównej...
-
w instrukcji na stronie 15 jest dokładnie opisana procedura związana z kodem PIN i PUK
-
hm .... jesli ewidentnie widac zablokowanie pinem to proponuje ubic plyte ..... nie raz to juz rozwiązało wiele moich problemów ;)
-
Jeżeli faktycznie nie można odblokować to REWELACJA.
Oznacza to tylko iż złodzieje nie będą tego modelu kraść :)
-
Jeżeli faktycznie nie można odblokować to REWELACJA.
Oznacza to tylko iż złodzieje nie będą tego modelu kraść :)
Niestety kraść to będą mogli, natomiast nie będą mogli go uruchomić... :]