NAVIGON "canada 310" - potrzeba reanimacji?

  • 0 Odpowiedzi
  • 2102 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline PitEr1412

  • 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC P3600
NAVIGON "canada 310" - potrzeba reanimacji?
« dnia: Czerwiec 25, 2009, 18:45:01 »
Witam klubowiczów. Przeglądałem wątki o odnośnie Navigon (urządzenia). Nie znalazłem nic co by moje oczy zatrzymały.

Mam problem z urządzeniem. Urządzenie to działało bez problemu (było odblokowanie itp) a po pewnym czasie podczas nawigacji, z niewiadomego powodu przestało działać. Wyświetla się komunikat "Please insert the memory card". Podczas podłączenia do komputera "widzi" tylko kartę SD i wszystko co na niej wgrane. Nadmieniam, że zanim "padło" komputer stacjonarny "widział" wszystko co było w urzadzeniu.
Może ktoś ma sugestie, podpowiedzi co zdrobic?  reanimować? Może jakiś program? Czy juz tylko serwis mnie czeka? :(

pozdrawiam  klubowiczów
Kobieta powinna znać 70 rzeczy - gotować i 69  :)