PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Samodzielne Nawigacje GPS - PNA / PND (Windows CE) => NavRoad => Wątek zaczęty przez: Bacownik w Marzec 22, 2008, 17:50:28
-
Automapa EU zainstalowana i działa, miplosync również zainstalowany, ale nie działa :(
przy próbie synchronizacji wyrzuca błąd "Nieautoryzowane urządzenie".
Co jest nie tak?
Automapa legalna, zainstalowana licencja na karcie SD...
pozdr,
Bacownik
-
Planuje zakup Navroad NR430BT i z tego co widzę na formum użytkownicy często mają problemy z synchronizacją POI w Automapie za pomocą Miplo. Proszę napiszcie jak krok po kroku wykonać taką synchronizację ?
Dla mnie możliwość ten synchronizacji jest bardzo istotna i nie chciałbym aby po zakupie tego urządzenia okazało się, że jest to niemożliwe.
Dzięki za pomoc !
-
Planuje zakup Navroad NR430BT i z tego co widzę na formum użytkownicy często mają problemy z synchronizacją POI w Automapie za pomocą Miplo. Proszę napiszcie jak krok po kroku wykonać taką synchronizację ?
Dla mnie możliwość ten synchronizacji jest bardzo istotna i nie chciałbym aby po zakupie tego urządzenia okazało się, że jest to niemożliwe.
Dzięki za pomoc !
U mnie niby synchronizuje, ale wszystko na raz, potem nie potrafi przetworzyć takiej ilości POI. Próbowałem na różne sposoby, na razie nici z tego. Może następna wersja miplosync'a do pracy z AM 5.0 rozwiąże te problemy. Z resztą mam wrażenie, że w bazie danych miplo też jest straszny bałagan i nikt nad nim już nie panuje np. dublujące się kategorie pisane za pomocą polskich znaków i bez nich są na porządku dziennym. Za to samo urządzenie NR430BT jak najbardziej mogę polecić :ok:
-
Planuje zakup Navroad NR430BT i z tego co widzę na formum użytkownicy często mają problemy z synchronizacją POI w Automapie za pomocą Miplo. Proszę napiszcie jak krok po kroku wykonać taką synchronizację ?
Dla mnie możliwość ten synchronizacji jest bardzo istotna i nie chciałbym aby po zakupie tego urządzenia okazało się, że jest to niemożliwe.
Dzięki za pomoc !
Temat już rozpykany - trzeba napisać do support'u miplo (support@miplo.pl) aby odblokowali konto.
"Nieautoryzowane urządzenie" pojawia się jak wcześniej instalowałeś miplosync'a na innym urządzeniu.
Można też to ominąć, zakładając nowe konto w miplo.pl
Poza tym - synchronizuje idealnie :)
pozdr,
Bacownik