Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus

  • 12 Odpowiedzi
  • 5976 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline Samosia

  • 18
  • Sprzęt: NavRoad 430BT, VIVO PLUS
Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« dnia: Listopad 15, 2011, 10:01:37 »
Witam
Czy ktoś miał taki problem, podczas działania nawigacji i w pewnym czasie utraty internetu (rozłączenie DUN ) następuje całkowity brak dźwięku w nawigacji.
W przypadku gdy nawigacja nie jest podłączona przez DUN problem nie występuje. Może być telefon sparowany z nawigacją i połączony przez bluetooth i nic jej nie dolega do czasu gdy połącze przez DUN i rozłączy sie internet.
Pozdrawiam

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 15, 2011, 10:41:27 »
Właśnie zaobserwowałem od momentu zainstalowania nowej AM6.9EUb taką przypadłość w swoim VIVO Plus. Nie można dźwięku przywrócić w żaden sposób, oprócz zresetowania nawigacji. Trzeba pisać do supportu.
Może odezwie się jakiś inny użytkownik VIVO Plus, który nie ma problemów z dźwiękiem przy używaniu DUN?

*

Offline Samosia

  • 18
  • Sprzęt: NavRoad 430BT, VIVO PLUS
Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 15, 2011, 10:48:04 »
Właśnie pisze z NR - oni skłaniaja sie ku temu, że mam zły telefon. Nigdy nie mieli takiego przypadku
Pisałam wczoraj z AM i oni to sprawdzą na sprzęcie.
Myślałam, że jestem samotna w tym temacie. Jeśli ktoś stwierdził taki problem to faktycznie trzeba pisać moze jest nas więcej.
Mnie to tak irytuje ,że często daruje sobie połączenia z DUN i prowadzimy mnie nawigacja bez LD.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 15, 2011, 11:32:55 »
Najciekawsze jest to, że z poprzednimi instalacjami AM nie miałem problemu, a przecież sam program się nie zmienił od wersji bodajże 6.8.1.
Sprzęt mam ten sam.

*

Offline Samosia

  • 18
  • Sprzęt: NavRoad 430BT, VIVO PLUS
Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 15, 2011, 11:46:48 »
Ja nie mogę dokładnie stwierdzić jak było z poprzednimi wersjami AM bo wcześniej miałam NR 430 BT i na nim wcześniejsze wersje AM. Ale wydaje mi sie, że zanim pojawiła sie 6,9b to jeszcze miałam na vivo 6,8 i tu nie pamiętam chyba" j" i tego problemu nie stwierdziłam. I w 6,9 nie było tak problemu widać wydaje mi sie, że najgorzej jest teraz w 6,9 b

*

Offline k_wilk

  • 10
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navia 431; NavRoad Vivo+;Galaxy SIII
Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 19, 2011, 22:32:26 »
Potwierdzam , u mnie też występuje ten problem. Muszę wtedy wyłączyć sprzęt i ponownie włączyć ustanowić połączenie DUN uruchomić Automapę. Mam uaktualniony firmware do 1.14. Często Jeżdżę na trasie Katowice - Kozienice lub do Lublina czy też w weekendy do Istebnej. Rozłączenie następuje w czasie pierwszych 30 -45 min. później potrafi już trzy cztery godziny trzymać bez rozłączeń. Przy wersjach 6.8 nie występował ten problem na nawet przy betach 6.9 dopiero przy ostatniej wersji mam ten problem. Jeszcze dodam że testowałem to z telefonami nokia E52 nokia 6300 nokia 6125 i samsung C 6112
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2011, 22:42:40 wysłana przez k_wilk »
AM 3,4,5,6? + aAM

Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 22, 2011, 17:21:32 »
Blad z brakiem komunikatow nawigacyjnych juz nie powinien wystepowac na 6.10 beta. Co do utraty polaczenia DUN, sprawdzalem na m20 (WM6.1) i tutaj NR rozlaczal sie po 5 min. Polaczenie jest stabilne z nokia 6230i.

Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 12, 2012, 12:33:37 »
Czy ktoś ma doświadczenie z łączeniem NR Vivo via bluetooth z HTC HD 2 ?
Nie moge sie połaczyć za żadne skarby.

*

Offline akubit

  • Ekspert GPS
  • ******
  • 4001
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Navroad Vivo Plus, Huawei Honor 6
Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 12, 2012, 13:51:27 »
Pewnie HTC HD2 ma WM6.5 i nie ma profilu DUN.

Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 11, 2012, 22:05:39 »
Dzisiaj zakupiłem model VIVO PLUS. Nie potrafię się również połączyć z moim HTC HD2. Udało się może komuś coś poradzić w tym temacie?

Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 15, 2012, 12:50:12 »
@Demax może spróbuj tego? http://navroad.com.pl/pl/aktualnosc,164.htm
Daj znać czy pomogło :)

Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 21, 2012, 08:02:06 »
Dodam,  że w RECO jest ten sam problem.
Support Navroad jest niestety "cienki" i wykazuje zdziwienie - pierwszy raz słyszeli o takim problemie.
Nie dostałem standardowej odpowiedzi, iż to wina telefonu bo od razu wypaliłem, że zostało to sprawdzone na pięciu modelach Nokii.
Jeśli problem będzie się powtarzał zwrócę nawigację jako niezgodną ze specyfikacją.
Dotyczy to problemu rozłączania połączenia DUN jak też możliwości używania urządzenia jako zestawu głośnomówiącego.  Tu jest totalna porażka.


*

Offline Prudi73

  • 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: NavRoad VIVO Plus, AM PL
Odp: Rozłączenie DUN i utrata dzwięku VIVO plus
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 20, 2012, 11:05:23 »
Witam, jateż zauważyłem problem z połaczeniem DUN. Wcześniej używałem do połaczenia nokię n97 mini i pięknie hulało, potem wogóle nie używałem połączeń DUN. Teraz chciałem powrócić do połączeń DUN, a tu niespodzianka po minucie nawiązania połaczenia DUN rozłącza mnie, więc wziełem do ręki nokię E 52 i sytuacja się powtarza. BT działa bez problemów zarówno w n 97mini i E 52. Więc co jest grane? działało a teraz nie chce działać. PLS o pomoc bo bez trafficu on-line w Wa-wie nie da się żyć :(