NavRoad NR460BT + web browser

• 6 Odpowiedzi
  • 2521 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NavRoad NR460BT + web browser
« dnia: Lipiec 27, 2010, 21:59:00 »
Witam,
Jestem początkującym użytkownikiem, więc proszę o wyrozumiałość.
Kupiłem dziś Navroad 460 BT. W opisie urządzenia na stronie sklepu w którym kupowałem:
http://www.arest.pl/produkt/pda-gps-nawigacja/85,66,,,0,0,0,,/19065/navroad-nr460bt/
pisze, że nawigacja jest wyposażona w przeglądarkę IE6. Niestety ja jej u siebie nie znalazłem.
Po zgłębieniu tematu okazało się, że mam system Win CE Core 5.0 a IE 6 dostępne jest w wersji Professional.

Czy mogę zainstalować sobie na tym systemie jakąś alternatywną przeglądarkę ? (np Opera mobile, opera mini ?)
Próbował już ktoś robić coś takiego i może polecić jakiś program ? Nie chce mi się za bardzo iść do sklepu i reklamować...

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
  • Sprzęt: Blow 50YBT, Goclever 5010, Wayteq X960, AM XL
Odp: NavRoad NR460BT + web browser
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 27, 2010, 22:47:21 »
Doinstalować przeglądarkę owszem można, ale w niektórych modelach jest jeszcze popsuta obsługa netu przez AS (jest o tym temat). Masz w tym wogóle możliwość zestawienia połączenia DialUp?

« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2010, 00:46:41 »
Jest opcja: Połączenie DUN. Nie wiem czy to jest to samo.
Patrzyłem i Nawi lączy się z moim telefonem, połączenie z internetem jest zestawiane.
Mogę spróbować włączyć automapę i ściągnąć informacje o trafficu...

*

Offline angler22

• Redaktor
  • 4803
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 28, 2010, 08:30:49 »
Tak, o to połączenie mi chodzi. W takim razie możesz śmiało spróbować odpalić jakąś przeglądarkę WWW. Chyba najlepsza jest Opera mini (darmowa i radzi sobie z największą ilością stron).

« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 28, 2010, 21:12:57 »
No więc tak. Zainstalowałem sobie ActivSync na kompie. ściągnalem przegladarke:
http://download.chip.eu/pl/Minimo_316808.html