Podzielam opinie kolegi Plopeter.
Na poczatku lipca kupilem bogatsza wersje NR450BV w znajomym sklepie, po 2 dniach sie zepsul

. Wyjezdzalem na wczasy wiec chcialem miec pod reka nawigacje wobec czego udalo mi sie namowic znajomy sklep na wypozyczenie jedynego PNA, ktorego mieli na stanie czyli wlasnie NR410 z Aautomapa Polski.
Podczas uzytkowania nie sprawial najmniejszego problemu, szybkosc lapania sygnalu bardzo dobra, chyba tylko raz lapal mi dluzej niz minute i w sumie nie wiem dlaczego - bylem na otwartym terenie. Zwykle lapie fixa zanim wyszarpie kabel zasilajacy i podlacze go do zapalniczki i PNA, wiec jest to kilkanascie/dziesiat sekund.
Opisywac Automapy nie bede, jaka jest kazdy widzi - ja jestem calkiem zadowolonym uzytkownikiem. W sumie znam ja lepiej od wersji 4.x i choc troche nie podoba mi sie kierunek jej rozwoju (gadzety w rodzaju budynkow 3D) to jednak jest dobrym rozwiazaniem.
Samo urzadzenie nie sprawilo mi na razie problemow, nigdy sie nie zawisil, predkosc pracy z AM 5 jest normalna, nie wiem o jaki slide show koledze mobilek chodzi, byc moze wlaczyl opcje 3D, ktora, podejrzewam, moze spowolnic dzialanie - nie wiem, nie uzywalem jeszcze i nie zamierzam.
Tak jak wspomniano wczesniej zeby wgrac punkty PIO z Miplo najprosciej jest wyjac karte pamieci, wsadzic do lapka/czytnika i na niej bezposrednio aktualizowac. W zasadzie dla mnie to recz normalna ale rozumiem, ze moga byc glosy niezadowolenia.
Przyssawka i caly mechanizm uchwytu jest bardzo dobry, nic nie lata i wszystko mocno trzyma.
Po wakacjach i przejechanych ok. 3,5 tys km stwierdzilem, ze NR410 spelnia swoja role nawigacji w 100% a bajery, za ktore placilem kupujac wczesniej NR450BV sa mi w ogole niepotrzebne (podobnie jak sluchanie muzyki czy ogladanie zdjec w NR410), wiec udalo mi sie zalatwic wymiane sprzetu wlasnie na NR410 i odzyskalem jeszcze sporo pieniazkow poniewaz w miedzyczasie cena tego PNA spadla znacznie
