PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Nawigacja GPS => Nawigacja GPS - ogólnie => Navigon => Wątek zaczęty przez: irekle w Grudzień 10, 2008, 15:03:46
-
Witam wszystkich
Jestem szczęśliwym nabywcą Navigona 8110, wszystko piknie ładnie ale nie mogę go zaktualizować, szczegóły w print sreenie
Może ktoś ma jakiś pomysł, bo co bym nie dał nawet pena 8 GB i tam mu każe aktualizować to i tak napisze że za mało pamieci
Oczywiście wszystko ładnie zarejestrowane itd full legal
(http://img185.imageshack.us/img185/5785/navigonnu2.th.jpg) (http://img185.imageshack.us/my.php?image=navigonnu2.jpg)
-
Witam
Trenuję aktualizację od poniedziałku.Z takim samym skutkiem.Trzykrotnie rozmawiałem z supportem.
Twierdzą że przyczyną jest przeciążony serwer.Na razie czekam cierpliwie.Pozdrawiam wszyskich użytkowników NAVIGONA 8110. :S
-
Witam
Trenuję aktualizację od poniedziałku.Z takim samym skutkiem.Trzykrotnie rozmawiałem z supportem.
Twierdzą że przyczyną jest przeciążony serwer.
aha no to widze, że nie jestem sam
więc poczekamy trza będzie sprawdzić o 3 w nocy :)
jak Ci się uda to napisz kolego
-
Myślę że niedługo problem zostanie rozwiązany.Inne na ten temat dyskusje. http://forum.gps24.pl/viewtopic.php?t=6801&start=75
-
Chyba byłem zbytnim optymistą.Wgrany dzisiaj Navigon Fresh 1.4.9. przy próbie aktualizacji map wyswietla tekst
"Nie mogę nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia."
Wysłałem zapytanie do supportu.Ciekawe co nowego wymyślą.
-
Chyba byłem zbytnim optymistą.Wgrany dzisiaj Navigon Fresh 1.4.9. przy próbie aktualizacji map wyswietla tekst
"Nie mogę nawiązać połączenia, ponieważ komputer docelowy aktywnie go odmawia."
Wysłałem zapytanie do supportu.Ciekawe co nowego wymyślą.
Wygląda mi to na problem z firewall i programem antywirusowym. Pamietam jak w zeszłym roku przyaktualizacji map proces "ciagnięcia" mapy dochodził do samego końca po czym wszystko się wykrzaczało. Kolejne próby na różnych PC kończyły się w ten sam sposób. Odpowiedź serwisu Navigona była bardzo intrygująca: wyłącz firewall, wyłącz antywirusa i powinno być OK. Nie pamiętam czy antywirusa wyłączyłem czy wręcz odinstalowałem ale faktycznie pomogło. Stres był duży bo ciągnięcie 2GB danych trochę trwało a komp był w tym czasie bez żadnej ochrony.
Ponieważ mam taki sam problem jak opisany w tym wątku to oczywiście nie omieszkałem zapytać serwis co z tym fantem zrobić. Była mowa o aktualizaji Navigon Fresh ale był tez tekst o firewall i antywirusie:
Prosze odinstalowac i usunac z PC Navigon Fresh.
Pod koniec nastepnego tygonia bedzie dostepny nowy Update 1.4.9 dla NavigonFresh, ktory usunie obecne bledy. W tym czasie bardzo prosze sciagnac program poprzez Internet Explorer, najlepiej jako ZIP. Po rozpakowaniu, rozlaczy pan internet i wylaczy Pan firewall oraz pr. antywirusowy i dopiero dokona Pan instalacji programu. Pozniej jak zwylke zaloguje sie Pan w programie.
Z nowym Update 1.4.9 nie powinien miec Pan wiecej probremow w sciaganiu aktualizacji Q4.
Wiem, że oni piszą o wyłączeniu ochrony przy instalacji ale może problem sięga krok dalej.... Daj znać czy pomogło. M
-
Spróbowałem, lecz nadal bez efektu.Wyświetla "Host nieznany".
Nie wiem czy z softem 1.4.8. nie wprowadzili do logowania dodatkowo nr ID,
co przy dynamicznym numerze w neostradzie odcina mi dostęp do serwera Navigona.
Wysłałem zapytania do supportu.Nie jestem na razie dużym optymistą, ale będę ich testował do oporu.
-
Spróbowałem, lecz nadal bez efektu.Wyświetla "Host nieznany".
Nie wiem czy z softem 1.4.8. nie wprowadzili do logowania dodatkowo nr ID,
co przy dynamicznym numerze w neostradzie odcina mi dostęp do serwera Navigona.
Wysłałem zapytania do supportu.Nie jestem na razie dużym optymistą, ale będę ich testował do oporu.
Ja niestety po wgraniu 1.4.9 nadal mam komunikat:
Na tej karcie nie znaleziono plików oprogramowania NAVIGON. Uzyj karty zawierającej oprogramowanie NM.
Wrrr.... oczywiście na karcie jest stosowne oprogramowanie.
-
Ja też mam problem a aktualizacjami ale troszkę inny niż wasz.
Otóż zassałem dzisiaj najnowszego Fresha i zacząłem ściągać nowe mapy (2gb) i po ściągnięciu (długor ot trwało przy 6mbit) wywala mi błąd o kodzie 1023 a dokładną jego treść macie w screenie.
(http://img24.imageshack.us/img24/4568/beztytuuoej.th.jpg) (http://img24.imageshack.us/my.php?image=beztytuuoej.jpg)
Po zmianie karty/czytnika nic nie pomogło. Mało tego wywala mi też błąd że mam za małe karty więc musiałem powywalać jakieś rzeczy z katalogu NAVIGON/SOUNDS żeby zacząć ściągać mapy. Mam nadzieję że nawigacja będzie działać normalnie po usunięciu tych plików.
Tak czy inaczej błąd już został zgłoszony do supportu i czekam na odpowiedź.
Może ktoś z was wcześniej mi jakoś pomoże ??
Pozdr
Grac
-
Witam.
Widzę na screenie że używasz karty 2GB.
Z tą pojemnością nie zaktualizujesz map. Ja używam kart 4 i 8GB. Pliki które uswasz mają zbyt małą objętość aby umożliwić aktualizację.Zresztą support mówi ciągle o odpowiedniej pojemności kart oraz wolnej przestrzeni na dysku twardym kompa.
Proponuję używać karty o większej pojemnosci.Pozdrawiam.
-
Witam.
Widzę na screenie że używasz karty 2GB.
Z tą pojemnością nie zaktualizujesz map. Ja używam kart 4 i 8GB. Pliki które uswasz mają zbyt małą objętość aby umożliwić aktualizację.Zresztą support mówi ciągle o odpowiedniej pojemności kart oraz wolnej przestrzeni na dysku twardym kompa.
Proponuję używać karty o większej pojemnosci.Pozdrawiam.
A tam gadasz .... :)
Już dawno zrobione na 2gb :) Pousuwałem pliki z katalogu SOUNDS i wszystko ładnie poszło :)
A głównym powodem było :
1. Włączony firewall i antywirus
2. Brak Internet Explorer jako domyślnej przeglądarki
3. Zła wersja programu tzn ostatnia ale kazali podbrać z navigon.de/de :)