Moi:
Jesli mowisz po niemiecku, to sprobuj zadz onic, albo reklamuj transakcje w banku albo w firmie posredniczacej w transakcji karcianej... Moze tam cos zalatwisz.
Albo moze popros kogos z forumowiczow pdaclub z Niemiec (jest kilku takich), pewnie ci nie odmowia. W koncu, prawie kazdy z nas czegos sie o gps od Ciebie dowiedzial i jest okazja, zeby Ci sie za to zrewanzowac...Mysle, ze juz raczej nie masz co liczyc, ze przesylka dojdzie
Sytuacja jest taka, że jak dostałem TTN5, to przestałem mieć gorączkę na nowy soft. Nie zależało mi na szybkiej dostawie, bo już wiedziałem, że mapa Polski nie będzie rewelacyjna.
Ponieważ zamówiłem tylko (na razie) Austro-Polskę, to program chciałem tylko przetestować na okoliczność TMC w czasie podróży po Austrii. Ale ani nie mam jeszcze urządzenia TMC, ani nie wybieram się do Austrii. Więc spokojnie czekałem na rozwój wypadków.
Co do zwrotu pieniędzy, to ten wariant mnie nie interesuje - ja chcę mieć tego MN|5
![wesoły :)](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/smile_ani.gif)
Poinformowałem, co prawda, dzisiaj WorldPay'a (tam płaciłem kartą za MN) o zaistniałej sytuacji, ale procedura u nich jest taka, że najpierw kontaktują się kilka razy z dostawcą, a potem jest nie tak prosta, kolejna procedura zwrotu kasy na konto karty.
Uczyniłem to wyłącznie w formie nacisku na Shop Navigona.
Przyznam, że cała ta historia jest dla mnie zupełnie niezrozumiała i coś podobnego przydarzyło mi sie pierwszy raz.
Pewnie inaczej zachowywałbym się i inny miałbym stosunek do tego, gdyby MN był potrzebny mi na jakiś bliski terminowo wyjazd wakacyjny. Ponieważ mogę o dłuższej podróży urlopowej w tym roku zapomnieć, to... hakuna matata
![szczerzy się :))](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/biggrin.png)
Dziękuję za miłe słowa otuchy i chęć wsparcia, poczekam jednak jeszcze trochę na dalszy rozwój wypadków.
Poza tym, polubiłem już trochę tę jednostronną korespondencję z Navigonem.
![wesoły :)](https://pdaclub.pl/forum/Smileys/pdaclub/smile_ani.gif)