Ooo, pocieszyłeś mnie. Po przeczytaniu tego wpisu poczułem się bezpieczny z navigo. Racja, że firmy nie dbają o obecnych klijentach, widać to po operatorach sieci komórkowej. Plus dla navigo.
Właśnie obecny trend w wielu firmach (spowodowany IMO głpkowatym systemem motywacyjnym i premiowym) spowodował, że WAŻNY jest klient który jeszcze u nas nie kupił, ważne jest ZŁAPANIE klienta a nie jego POSIADANIE.
Doskonale widać to właśnie po operatorach sieci komórkowych.
A Navigo 2 (uwaga - teraz będzie jedna wielka wazelina

), ustanawia nie tylko jak to reklamuje: "Nowy standard Nawigacji", a bardziej "Nowy Standard Obsługi Klienta", gdzie:
- mogę przetestować produkt przed jego kupieniem (ciekawe ile piratów zostaje piratami, bo nie mogli przetestować np AM i słysząc pochlebne o niej opinie "ściągneli/ukradli" a później już tak zostało?)
- cena jest na osiągalnym poziomie i stanowi 50% a nawet 25% ceny produktów konkurencji
- pokrycie identyczne jak w produktach konkurencji
- aktualizacje są DARMOWE !!!
- producent naprawde dba o swoich klientów - co odczułem bardzo pozytywnie na "własnej skórze"

Gdyby tak inni zaczeli....ehhhh....pomarzyć każdy może, prawda ?