potrzebna aktualizacja navigo2go

  • 6 Odpowiedzi
  • 2560 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline LucaM

  • 10
potrzebna aktualizacja navigo2go
« dnia: Sierpień 23, 2007, 09:51:32 »
Witam proszę o mała pomoc użytkowników forum  chodzi mi o to że kupiłem navigo2go i mam problem z rejestracja produktu ponieważ jak chcę się zarejestrować  to pisze ze kod już zajęty zgłosiłem to do navigo i czekam od poniedziałku na ich odpowiedz ale chyba się jej nie doczekam a że jutro wyjeżdżam to potrzebna mi aktualizacja gdyby ktoś mógł mi najnowszą aktualizację przesłać na maila byłbym wdzięczny.   


A i proszę nie pisać że jakieś piraty itd bo tak nie jest tylko nie udolność navigo.pl i sklepu swiatgps.pl którego wszystkim odradzam.

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: potrzebna aktualizacja navigo2go
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 23, 2007, 10:23:53 »
Jak masz problem z rejestracją, to kwestia aktualizcji jest drugorzędna i nie ma się co nią przejmować
Tu jest lista ostatnich zmian
Jeśli nie jedziesz do Opoczna czy Swarzędza, to masz duże szanse, że żadnych zmian nie zauważysz,
(chyba że masz znacznie bardziej leciwą wersję map)

Na Twoim miejscu martwiłbym się czymś innym, jeśli się nie mylę, to póki nie zarejestrujesz
programu, działa on w trybie demo, a to oznacza że za wiele sobie nie pojeździsz:
"Demo zawiera pełną funkcjonalność programu i umożliwia 20 jazd testowych po 30 minut.
Demo jest ważne do 1.09.2007."
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline TTT

  • 39
  • Sprzęt: HTC Touch HD, Iphone 3G
Odp: potrzebna aktualizacja navigo2go
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 23, 2007, 11:02:03 »
Jak zależy Ci na czasie zadzwoń na infolinię tam otrzymasz odpowiedź od razu, jak ma jakiś problem dzwonie na numery 0801377274 lub 0225851787

W przypadku Navigo2Go nie jest konieczna rejestracja programu, przy użyciu klucza z opakowanie produktu tylko aktywuje się konto dostępu.

« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2007, 11:05:26 wysłana przez TTT »

*

Offline LucaM

  • 10
Odp: potrzebna aktualizacja navigo2go
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 23, 2007, 19:42:16 »
znaczy z tego co z nimi gadałem i komunikatu co mi wyskoczył to problem jest taki że jakby ktoś sie zalogował na moich danych znaczy tych wszystkich numerach i dzwoniłem do nawigo aby to rozszyfrowali i jakieś nowe numery mi podali i nic sie narazie nie odzywaja i dlatego nie moge się zalogować ani zarejestrować

Odp: potrzebna aktualizacja navigo2go
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 24, 2007, 13:06:45 »
Sprawdź może masz już odblokowane. Mi  ostatnio (co prawda przy Navigo2) odblokowali klucz ale mail z informacją o tym nie doszedł do mnie (podobno wysłali).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2007, 13:13:07 wysłana przez globus23 »
Navigo 9, MM 6.6.2

*

Offline LucaM

  • 10
Odp: potrzebna aktualizacja navigo2go
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 29, 2007, 20:23:59 »
dzięki koledzy za odpowiedzi już mi odblokowali konto a co do tych aktualizacji trzeba ściągać wszystkie nowe czy tylko najnowszą i tam wszystko jest.

*

Offline yarocz

  • **
  • 137
  • Płeć: Mężczyzna
    • http://www.mobilni.cba.pl
  • Sprzęt: HP 114,HOLUX 240,Goclever:T76 GPS TV i Phone 500
Odp: potrzebna aktualizacja navigo2go
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 29, 2007, 20:39:29 »
Wystarczy najnowszą, czyli aktualizację danych ( mapy ) i aktualizacją programu :ok: