Jako całkiem nowicjusz w temacie GPS oczekuje od niego ( sprzęt + program + mapy )że...........
1) Bez problemów będzie wytyczał trasę z puntami, bądź bez punktów przelotowych.
2) Jeśli trasa zostanie wytyczona i zakceptowana to bedzie pewnie się jej trzymał., a w przypadkach konieczności rekalkulacji zrobi to prawidłowo z zachowaniem kierunkowości dróg jednokierunkowych.
3) Wskaźnik położenia auta nie bedzie latał gdzieś tam po rowach, poboczach , chodnikach etc. a bedzie trzymał sie pasa drogowego, po którym się poruszam ( pisano tutaj często, że dzieje sie inaczej w wielu zestawach GPS ).
4) Na skomplikowanych rozjazdach, wielopoziomowych skrzyżowaniach, estakadach nie zaprowadzi mnie w ślepy zaułek, a pewnie poprowadzi ( z komendami głosowymi włącznie ) przez nie, bo w nieznanym sobie miejscu bedę bez szans, aby zweryfikować to co pokazuje i mówi.
5) To co wyżej mój zestaw powinien robić w sensownie krótkim czasie, aby np. rekalkulacja trasy pozwalała zachować tempo jazdy i nie uczyniła ze mnie zawalidrogi.
I to by było wszystko....prawda że nieduzo chcę
?
A wszelkie problemy związane z interfejsem, punktami POI, radarami itp. są dla mnie personalnie drugo i trzeciorzędne, bo to tylko dodatki , które byc może nabiorą znaczenia, jak juz będę bardziej wtajemniczony i więcej kapryśny
........ ale do podstawowego zadania GPS sa moim zdaniem zbędne.
Tak to teoretycznie ( bo praktyki zero ) sobie wyobrażam.