NAVIGO Professional Plus

  • 125 Odpowiedzi
  • 24355 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 07, 2005, 15:43:01 »
Klucza nie dostaniesz :| Ile razy trzeba to powtarzac? Klucz dostaniesz jak przeprowadzisz test... Teraz do niczego nie jest on Ci potrzebny.

*

Offline olej

  • **
  • 116
    • http://www.blask-swieczki.pl
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 09, 2005, 11:56:56 »
ja mam problemy od samego początku :(


może jak wam się udaje to dzięki korzystanie z innego PDA?

Ja narazie korzystam z Ausu A730W , soft na karcie SD. a wy?? może komuś na asusie A730 działa??


*

Offline dawk

  • ***
  • 323
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 09, 2005, 12:12:53 »
Ehh a ja jeszcze czekam, podobno 6.09 dopiero ją do mnie wysłali... Ciekawe dlaczego w różnym czasie różnym osobom wysłali...

*

Offline olej

  • **
  • 116
    • http://www.blask-swieczki.pl
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 12, 2005, 13:01:05 »
Niema co !! Ci z Navigo sa cukierkowi!!

Człowiek męczy się i wysyła im na różne sposoby info, że ich produkt nie dziala poprawnia i nie mozna skończyć scenariusza testów,a oni co???


NIC!!! ABSOLUTNIE NIC!!! NADA!!! ZERO!!!! KAPUT!!!!

Zero informacji bądź potwierdzenia! Ci cięzko napisac coś w stylu:

 Tak dziękuje otrzymaliśmy Pana mail, zajmiemy sie tym tematem, prosze troche cierpliwośc, nasi specjalisci zajmą się tym problemem jak tylko znajdą wolną chwile.

Jak tak dalej pojdzie to nigdy ten produkt nie będzie godny polecenia, szczególnie że mają tak "prężnie" działające biuro obsługi klienta!!!


POzdr
Olej

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 12, 2005, 13:38:39 »
Faktem jest ze mogliby laskawie odpowiadac na e-maile betatesterow - bo chyba im chodzi o sprawne i rzeczywiste testy ... a nie tylko zrobienie testow bo "tak wypada" a i tak wypuszcza produkt "jaki jest".

Chyba ze krytyka betatesterow jest tak okropna, ze lepiej sie nieodzywac %)

Ja dzisiaj odeslalem arkusz testow ... dwa razy bo w tzw "miedzyczasie" jeszcze znalazlem pare "ciekawych" info - pozyjemy zobaczymy co z tym bedzie dalej.

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 12, 2005, 20:41:15 »
To fakt, odpowiedzi na maile z pytaniami odnośnie "sytuacji" problematycznych również nie otrzymałem.

*

Offline Bene

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio-168; F-S n560, HTC HD2
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 18, 2005, 16:40:22 »
Czy po odesłaniu scenariusza ktoś ma wogóle jakieś wieści od Navigo? :S

*

Offline corona

  • ***
  • 251
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 18, 2005, 16:55:46 »
Narazie żadnych, a odesłałem im testy w 2 dni.
Ale co tam. Czekam na AM4

*

Offline qsqa

  • *****
  • 2086
    • KLIKNIJ JEŻELI CHCESZ ŻEBY POWSTAWAŁY NOWE ROMY PL
  • Sprzęt: HD2, Touch Pro 2, Iphone 3G 8GB,
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 21, 2005, 09:32:05 »
Takie niesmiale pytanie - czy ktos dostal jakakolwiek odpowiedz od Navigo? Wyslalem im wyniki testow tydzien temu i zero kontaktu...

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 21, 2005, 14:00:08 »
dzwoniłem do nich i symaptyczna pani mnie poinformowała ,że specjalna osoba siedzi w biurze i weryfikuje scenariusze ,po czym zostanie wysłany klucz rejestracyjny na maila do akutalnej wersji navigo co mamy ,czyli bez poprawek błedów tych które będą usunięte w finalnej wersji:(

*

Offline Bene

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio-168; F-S n560, HTC HD2
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 21, 2005, 14:16:28 »
Jednym słowem, a właściwie dwoma :E
- full contact ;)
ja wysłałem już prawie dwa tygodnie temu i cisza...

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 24, 2005, 23:48:39 »
Wysłałem wypełniony cały scenariusz, ale z notatką o potwierdzenie odebrania mojego maila z wypełnionym scenariuszem. Za kilka godz. otrzymałem odpowiedż że mój scenariusz otrzymali. Jestem bardzo ciekawy po jakim czasie otrzymamy pełną wersję Navigo Pro(dotyczy beta testerów). Bo jeżeli dadzą nam tylko kod do wersji którą posiadamy to chyba będzie to 1 kwietnia w (prima-aprilis). Co wy na to?

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 27, 2005, 22:02:44 »
do testowania to też mi szybko papierki i płytke przysłali,ale prawie miesiąc mija od wysłania scenariusza a tu nic zero odzewu ,typowe dla polskich firm ,jak coś chcą to oczywiście wszystko ok ,ech szkoda gadać:(

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 29, 2005, 16:53:14 »
Dajcie im jeszcze kilka dni. Dostalem potwierdzenie ze wszystko jest na dobrej drodze.

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 06, 2005, 16:35:37 »
no i dali odzew z 10 dni temu że rozpatrują scenariusze i na tym sie skończyło?ciekawe kiedy odezwą sie dalej ??za 10 lat??

*

Offline robo

  • ***
  • 376
  • Sprzęt: SGN
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 06, 2005, 19:57:59 »
Coś Ty grzegoooorz taki nerwowy? Odpręż się, idź do kina albo co...
Skończą to dostaniesz informację. Biadoleniem nic nie przyśpieszysz ;)
pozdr.
robo.

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 06, 2005, 20:07:12 »
no tak tak:) ,chyba robią bardzo szczegółową ekspertyze naszych scenariuszy skoro tak długo im to idzie

*

Offline donulung

  • *
  • 68
  • Sprzęt: i900
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 06, 2005, 23:03:22 »
To ciekawe, ja dostałem dwa maile. W jednym dziękują za przesłanie scenariusza, zaś w drugim informują że termin nadsyłania niestety minał i mój scenariusz nie został przyjęty. Cokolwiek miało by to oznaczać nie mogę narzekać na brak kontaktu. :))

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 25, 2005, 16:06:43 »
no i nadal nic ,ciekawe kiedy raczą coś powiedzieć więcej

NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 27, 2005, 09:10:18 »
Cytat: grzegoooorz
no i nadal nic ,ciekawe kiedy raczą coś powiedzieć więcej

No właśnie, kiedy?
Czekałem do tej pory cierpliwie, ale to chyba już lekka przesada...


*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 27, 2005, 13:52:30 »
OK. Napisze ponownie maila do Navigo... na moje przynajmniej odpisuja :)

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 27, 2005, 14:05:35 »
To wszystko jest kwestą względną i interpretacją pojęć.
Na przykład co dla kogo znaczy słowo "wkrótce"gdy termin liczenia tego terminu rozpczął się nawet nie w dniu odesłania ankiety tylko w dniu otrzymania maila z tym słowem-wytrychem, a to miało miejsce 30.09. Więc może jeszcze cały czas jesteśmy w czasoprzestrzeni "wkrótce" ;)

Polecam Regulamin forum !!

*

Offline Bene

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio-168; F-S n560, HTC HD2
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 27, 2005, 15:26:19 »
Cytat: jakub kańczugowski
OK. Napisze ponownie maila do Navigo... na moje przynajmniej odpisuja :)

No właśnie są równi i równiejsi :E
Szkoda, że ja należę do tych równych ;)

*

Offline Bene

  • 18
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Mio-168; F-S n560, HTC HD2
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 03, 2005, 13:53:41 »
Jakieś wieści w temacie?

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 03, 2005, 21:29:06 »
Ciekawe czy coś mogło zmienić się w kwestii udostępnienia rynkowi Navigo Professional po transakcji sprzedaży przez PPWK GeoInventu TeleAtlasowi, w tym licencji na system Navigo.

*

Offline kanczug

  • *****
  • 19211
    • http://www.pdaclub.pl
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 03, 2005, 22:44:06 »
Dostalem info ze sprawa ma byc zalatwiona jeszcze w tym tygodniu (chodzi o numery licencyjne) i ze "oficjalny komunikat" w sprawie tej akcji z Navigo zostal juz udostepniony. Ktos cos czytal w sieci/dostal na maila? Bo ja nie pamietam bym cos takiego widzial.

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 04, 2005, 00:16:29 »
Nigdzie, a już zwłaszcza na stronie PPWK, nie znalazłem żadnej informacji zarówno o sprzedaży Geoinventu TeleAtlasowi jak i o wpływie tego ruchu na ofertę Navigo.

Do końca tygodnia, przynajmniej roboczego, został jeszcze jeden dzień. Spokojnie go przeczekam czekając na info o numerze licencyjnym i kluczu do uruchomienia NavigoPro.

Może własnie nadchodzi kres czasoprzestrzeni "wkrótce" ;) ??
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline Moi (Adam Kubicki)

  • ******
  • 6498
  • Płeć: Mężczyzna
    • Moje linki do stron o GPS (i nie tylko)
  • Sprzęt: SGS2, iP3GS, Lumia 800, Note 3
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 04, 2005, 07:53:30 »
Cytat: MaDuch
Nigdzie, a już zwłaszcza na stronie PPWK, nie znalazłem żadnej informacji zarówno o sprzedaży Geoinventu TeleAtlasowi
http://www.ppwk.pl/artykul.aspx?article=257&id=65

*

Offline MaDuch

  • *****
  • 1518
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: HTC Touch HD2, SGS, HTC TouchPro, Asus 636
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 04, 2005, 10:13:07 »
No to widać, że po zmroku ślepnę ;) a może to na starość już mi się tak robi??

Dzięki!!
Polecam Regulamin forum !!

*

Offline corona

  • ***
  • 251
NAVIGO Professional Plus
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 04, 2005, 11:33:00 »
Ja swoją ankiete wysłałem 29 sierpnia, do dziś echo... Ani danke ani cmoknij nas w pompe. Zero odzewu.