PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych

Nawigacja GPS => Nawigacja GPS - ogólnie => Navigo => Wątek zaczęty przez: jziemba w Czerwiec 27, 2008, 09:31:22

Tytuł: Navigo 8i a Internet GPRS
Wiadomość wysłana przez: jziemba w Czerwiec 27, 2008, 09:31:22
Witam.
Mam ciekawy przypadek na Mio A701: po zainstalowaniu Navigo 8i i rejestracji standardowej (tylko nawigacja, bez dodatków), nagle, bez żadnej przyczyny, straciłem możliwość łączenia się z internetem. Działają SMS-y, połączenia głosowe, wykrywa GPRS, tylko nie chce się połączyć z internetem i wejść na stronę. Sprawdzałem zarówno z kartami Orange jak i Plus-a. Ustawienia wprowadzam zgodnie z instrukcjami na www.mio.com.pl i NIC. Ewidentnie Navigo coś "zablokowało" w systemie.
Tytuł: Odp: Navigo 8i a Internet GPRS
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Czerwiec 27, 2008, 09:44:43
rejestrowales przez gprs czy przez www?. sprobuj sie polaczyc przez pie, potem uruchomic navigo, potem przejdz do opcji polaczen i daj znowu connect. powinno dzialac.
Tytuł: Odp: Navigo 8i a Internet GPRS
Wiadomość wysłana przez: jziemba w Czerwiec 27, 2008, 10:03:30
Ja miałem na myśli, że całkowicie straciłem internet. Również przez IE. Przed instalacją Navigo wszystko było OK, "surfowałem", a po zainstalowaniu nie łączy się nawet IE. Dostaje tylko komunikat "... nieznana przyczyna braku połączenia" i już.
Tytuł: Odp: Navigo 8i a Internet GPRS
Wiadomość wysłana przez: bikekowal w Czerwiec 27, 2008, 11:12:35
 :O ciekawe... chyba czeksa Cie HR...
Tytuł: Odp: Navigo 8i a Internet GPRS
Wiadomość wysłana przez: matmat w Czerwiec 27, 2008, 13:14:43
Sprawdziłem u siebie mam też A701 i internet działa bez zarzutu, tak więc chyba nie navigo zablokowało, po prostu złośliwość rzeczy martwych.

Witam.
Mam ciekawy przypadek na Mio A701: po zainstalowaniu Navigo 8i i rejestracji standardowej (tylko nawigacja, bez dodatków), nagle, bez żadnej przyczyny, straciłem możliwość łączenia się z internetem. Działają SMS-y, połączenia głosowe, wykrywa GPRS, tylko nie chce się połączyć z internetem i wejść na stronę. Sprawdzałem zarówno z kartami Orange jak i Plus-a. Ustawienia wprowadzam zgodnie z instrukcjami na www.mio.com.pl i NIC. Ewidentnie Navigo coś "zablokowało" w systemie.