Cytat: TTT Wczoraj
Tyle że teraz I-go ma pokrycie ponad 70%, ma każdą ścieżkę przez las, a Navigo zmieniło się niewiele - praktycznie widzę tylko zmiany, które sam zgłosiłem - plus doszło Gniezno i Swarzędz.
I w tym jest problem ! I-go w Polsce nie rozróżnia drogi twardej od ścieżki leśnej - prowadzi gdzie popadnie. [/quote]
Po pierwsze - rzeczywiście wiele dróg gruntowych w mapach Emapy ma zwaloną kategoryzację - rzecz z którą Emapa musi mocno walczyć. Na szczęśćie I-go to nie przeszkadza zbytnio, wystarczy nie używać opcji "trasa najkrótsza", to takie ścieżki bez kategorii są pomijane.
Po drugie - problem złej kategoryzacji dróg grunotwych ma również Navigo2 i to nie mniejszym stopniu, co prawda z racji gorszego pokrycia, tych dróg gruntowych oznaczonych jako asfaltowe jest siłą rzeczy mniej, ale jest inny problem - Navigo ma zdecydowanie mniejsze możliwości w kwestii wyboru rodzaju trasy, jeśli wyrzucisz drogę najkrótszą to już niewiele Ci pozostaje.
Napisane: Wrzesień 30, 2007, 08:49:22
I Ty w to wierzysz? Cavalino...nie chcę Cię obrażać, ale wiara w takie dane zakrawa o naiwność...
Przecież piszę że nie wierzę.
Wg moich obserwacji (tam gdzie jeżdżę) Navigo ma tak z 10% pokrycia.
Niemniej skoro piszecie, że są rejony w których jest lepiej do DOPUSZCZAM taką możliwość, że jednak ma te 30-40% w sumie.
Napisane: Wrzesień 30, 2007, 08:51:24
W pełni się zgadzam z przedmówcą. Przypuszczam, że przytoczone powyżej dane dot.pokrycia map AP pochodzą właśnie ze strony AP
Tak, a dane o Navigo od producenta Navigo.
Ty byś chciał odwrotnie?
Porównując do map TA, które miały ok 30% pokrycia, dwa razy większe pokrycie przez Emapę oceniam jako jak najbardziej możliwe - jeszcze chyba nie spotkałem miasta, które nie miałoby pokrycia w tej mapie.