Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci

  • 73 Odpowiedzi
  • 63989 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

....zmieniłem zdanie na temat tej nawigacji i jest moim ulubionym systemem nawigacyjnym znakomicie uzupełniającym się z AM, która póki co i tak ma większe pokrycie Polski ale NE sprawdza mi się znakomicie w ruchu typowo miejskim...
No a jak w ruchu miejskim spisuje się AM? Dlaczego uważasz, że poza miastem AM jest lepsza? Czy tylko ze względu na mapy? A jak wygląda porównanie jakości routingu (omijanie korków, dokładność prognozowanego czasu jazdy) AM i NE?
Cytuj
... Nawet Am można pewne rzeczy zarzucić jak choćby brak asystenta pasa ruchu.
AM ma już asystenta działającego za granicą, obiecuje wkrótce w Polsce. A co jeszcze można zarzucić AM?

AM jest lepsza poza miastem ponieważ jej mapy mają lepsze pokrycie kraju niż mapy Imagisu zastosowane w w NW. Dzięki AM mogę dojechać niemal  w każdą "dziurę zabitą dechami" i podwozi mnie pod same drzwi. dodatkowym atutem w porównaniu z NE są fantomowe widoki budynków ułatwiające nawigację jako punkty odniesienia. Plusem będzie wprowadzany właśnie asystent pasa ruchu, który w Polsce jeszcze nie działa. Miejmy nadzieję, że niebawem będziemy mogli i w Polsce z niego korzystać (dzięki asystentowi pasa ruchu pewnie zrezygnuję z zakupu Sygiga na rzecz właśnie AM).
Natomiast NE sprawdza się lepiej w mieście właśnie z racji technologi CT dzięki czemu wiem gdzie się znajdują korki. Poza tym jego elastyczność związana ze zgłaszaniem korków, robót drogowych oraz fotoradarów bezpośrednio z telefonu pozwala na poprawę jakości nawigacji. Kilkakrotnie o tym mogłem się przekonać kiedy mapy AM skierowały mnie pod zakaz wjazdu natomiast NE z aktualnymi informacjami o robotach drogowych wręcz wspaniale wyprowadził mnie na autostradę a potem pokazał, którym zjazdem mam zjechać aby dostać się na drogę do Będzina. Tym samym uważam oba systemy za wspierające się i działające znakomicie. W przypadku NE nie można również zapomnieć o tym, iż posiada możliwość zgłaszania do działu POI informacji o imprezach masowych takich jak koncerty czy np wystawy psów rasowych co skrzętnie wykorzystałem podczas drogi na wystawę psów rasowych w Katowicach. To samo chciałem zaproponować AM ale niestety po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że w tej chwili jest to trudne do zrealizowania choćby z tego względu, że mapy są aktualizowane co 3 miesiące i w chwili gdyby mapa się ukazała nawet z naniesionymi informacjami o tych imprezach byłby już one nie aktualne. Być może w przyszłości to się zmieni w przypadku AM natomiast w przypadku NE już to jest obecne od pewnego czasu co zaliczam na wielki plus dla tego systemu.
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2010, 22:09:13 wysłana przez Azawakh »

Wielkie dzięki za obszerną wypowiedź. Jest to chyba pierwsze spokojne i obiektywne porównanie tych dwu systemów i powinno mieć dużą wartość dla potencjalnych użytkowników, zaciekłych przeciwników i zagorzałych zwolenników jednego z nich.
Szczytem szczęścia byłoby uzupełnienie poniższego: 
... Natomiast NE sprawdza się lepiej w mieście właśnie z racji technologi CT dzięki czemu wiem gdzie się znajdują korki.
w odniesieniu do AM, która ma Traffic Live. Jak Twoim zdaniem wypada porównanie CT Online z Traffic Live? Bo mapy Targeo/AM  Traffic Live wydają się górować nad mapami NE.

*

Offline ornitolog

  • *****
  • 2466
  • Płeć: Mężczyzna
    • Odkrywczy
  • Sprzęt: Nokia Lumia 630
Mam takie pytanie, od kiedy liczy się czas licencji? Od momentu wykupienia kodu, czy aktywacji w PDA? Bo w poniedziałek będe potrzebował ale tylko na 1 dzień i chce się upewnić, że może np. już dzisiaj kupić żeby przelew spokojnie doszedł, a licencje aktywuję sobie w poniedziałek z rana przed wyjazdem

Mam takie pytanie, od kiedy liczy się czas licencji? Od momentu wykupienia kodu, czy aktywacji w PDA? Bo w poniedziałek będe potrzebował ale tylko na 1 dzień i chce się upewnić, że może np. już dzisiaj kupić żeby przelew spokojnie doszedł, a licencje aktywuję sobie w poniedziałek z rana przed wyjazdem
Od momentu aktywacji w programie. Śmiało możesz dziś kupić, a użyć dopiero w poniedziałek.
Możesz kupić kilka 1-dniowych, a uruchamiane będą wtedy kiedy będziesz chciał, nie schodzą jeden za drugim.
« Ostatnia zmiana: Maj 27, 2010, 10:39:25 wysłana przez Mindzik »

Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 25, 2011, 21:58:07 »
Ale mimo jakichś szeptanych marketingów NE układa trasy najlepiej

najlepiej? w porównaniu do czego najlepiej?
Witam,
jeśli pisze że "najlepiej" to nie ma znaczenia do czego.
Do wszystkiego poprostu...
Jeśli pisałby "lepiej" to można by zapytać w stosunku do czego...
Pozdrowienia

*

Offline Janeo

  • *
  • 50
  • Płeć: Mężczyzna
Oprócz marketingu szeptanego, od którego niechlubnie zasłynął w poprzednich latach NaviExpert, obecnie w marketingu oficjalnym posługuje się kłamstwem.
Strona główna http://www.naviexpert.pl/ :
"Omijaj korki zawodowo! Jedyna nawigacja, która pokazuje i automatycznie omija korki drogowe."
A może nie wiedzą o Automapie i Targeo mobi? ...  :lol:
Pozdr. - Janeo

Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 14, 2012, 10:42:30 »
Przesadzacie trochę z tym marketingiem szeptanym. Teorie spiskowe przypominają tutaj trochę te związane z reklamami podprogowymi. Wystarczy wziąć to na logikę. Duża ilość opinii użytkowników tej nawigacji, wynika z tego, że najwięcej osób tą nawigacje po prostu posiada, w tym ja. I potwierdzam od razu, to znakomite oprogramowanie, nigdy nie sprawiało mi żadnych problemów, no ale możesz zawsze powiedzieć, że zostałem wynajęty do prowadzenia marketingu szeptanego :), a to że jestem zawodowym kierowcą to tylko taka przykrywka.

A co do hasła, to nie wiem, ale skoro takiego używają, to najpewniej dlatego że mają w tym zakresie jakieś uzasadnienie, kiedy ja kupowałem ich nawigację to faktycznie jako jedyna omijała korki... no ale kiedy to było

*

don.kamillo

Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 29, 2012, 08:22:32 »
No właśnie podejrzewam Cię, bo zalogowałeś się, żeby napisać posta i od tego czasu na forum Cię nie było :]

Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 31, 2012, 21:04:32 »
Bo rzadko mam okazję korzystać z kompa, na co dzień zwykle w trasie, właśnie z naviexpertem. Jak już zajrzę to szukam nowinek w szczególności o nawigacji, no i tym sposobem natrafiłem na ten temat i Waszą teorię spiskową. Zresztą co ja Cię będę przekonywał, zobacz sobie jakikolwiek test nawigacji, nie uwierzysz jaka nawigacja będzie na pierwszym miejscu.

*

Offline Simon

  • ***
  • 356
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Samsung Galaxy S3, Nokia Lumia 620
Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #70 dnia: Sierpień 31, 2012, 21:07:58 »
Prawda jest taka, że poprzednia wersja z poprzednimi mapami sprawowała się o wiele lepiej niż to co mamy aktualnie. Nie wnikam w sprawę dostawcy map gdyż może to być spowodowane zbyt wysokimi cenami, a co do aplikacji w ostatniej wersji to podobno szykują się zmiany na lepsze.
Pozdrawiam wszystkich maniaków PDA
Simon

*

Offline mpxxl

  • ****
  • 596
  • Sprzęt: xda flame, e51,hx2110, hx2755, N900, 810f, es400
Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #71 dnia: Sierpień 31, 2012, 21:24:05 »
no jest juz beta 8 na symbiana i bade...czy bedzie lepsza? zobaczymy. Osobiscie korzystam z 6.2.1

*

Offline nocnyMarek

  • *****
  • 9913
  • Sprzęt: Palmax, viliv X70
Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #72 dnia: Grudzień 06, 2012, 23:48:27 »
Myślałem, że ten wątek już się przeżył, ale gdzież tam ...
Wczoraj NE na andka debiutował w Google Play, debiutował z entuzjastycznymi opiniami
i abstrakcyjnie wysoką oceną użytkowników (5.0).
Wśród pierwszych 'klientów' którzy 'zakupili' program i podzielili się swoimi opiniami o nim byli:
Paweł Kozłowski − PREZES ZARZĄDU 
Maciej Hapke − CZŁONEK ZARZĄDU
Rafał Łożyński - UDZIAŁOWIEC
Joanna Łożyńska  ...
AM3/4/5/6, DPN/D6, AP, N2/9, OM-free

*

Offline sbi

  • ****
  • 592
  • Sprzęt: 6630, Tungsten T3, N73, GO930, 5800XM, HTC Hero
Odp: Opinie zadowolonych użytkowników NE - tak wygląda szeptany marketing w sieci
« Odpowiedź #73 dnia: Grudzień 08, 2012, 09:19:53 »
Znaczy się wierzą w swój produkt  :grin:
Konkurencja może się jeszcze wiele nauczyć   :D