Problem z aplikacją Smart Actions w Razr xt910

  • 2 Odpowiedzi
  • 33794 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline YOZ

  • 48
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: SPV M3000, i780, E71, E72, Motorola Razr, Xperia V
Problem z aplikacją Smart Actions w Razr xt910
« dnia: Luty 28, 2013, 15:36:10 »
Cześć
Mam problem w Motoroli razr XT910 (android 4.0.4) z aplikacją Smart Actions. Mianowicie kiedy ją zaktualizuje do najnowszej wersji i kiedy któreś z działań inteligentnych chcę zmienić (np. czas kiedy przebywam w biurze) aplikacja wyłącza się nie zachowując zmian. Natomiast kiedy nie pobieram aktualizacji czyli jestem na wersji z fabrycznego telefonu. Aplikacja nie włącza mi w pracy wibracji lub gdy ją włączy po ustalonym czasie nie wyłącza jej. Albo wyłączy wibracje po ustalonym czasie. Jednak kiedy do kogoś dzwonię potrafi mi włączyć wibracje. Ponadto nie mogę dodać do reguły sen osoby która może do mnie dzwonić w nocy. Telefon mam jeszcze na gwarancji robiłem pełen reset systemu i zastanawiam się co można z tym zrobić.

Odp: Problem z aplikacją Smart Actions w Razr xt910
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2018, 16:19:42 »
Najprawdopodobniej problem nie występuje w telefonie, ale w samej aplikacji. Ale w tym przypadku musisz go usunąć i zainstalować ponownie. Jeśli to nie pomoże, będziesz musiał wykonać oprogramowanie układowe telefonu ...

*

Offline malylysy

  • ******
  • 2920
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sprzęt: Xiaomi Mi9T Pro
Odp: Problem z aplikacją Smart Actions w Razr xt910
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 11, 2018, 20:44:01 »
Toyly! Mózgu nie masz? Odpowiadasz na post z lutego 2013 roku??? Jak szukasz bana, to napisz do admina. Załatwi to w moment.
If you want to ma­ke God laugh, tell him about your plans.