PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => Motorola Smartphone => Wątek zaczęty przez: MAcieY w Czerwiec 30, 2005, 23:08:29
-
Witajcie,
od dwóch dni jestem posiadaczem Motoroli MPX220. Telefonik jest rewelacyjny... funkcjonalny ładny, dobrze leży w dłoni. Przez dwa dni nie zdążyłem jeszcze dobrze go poznać, ale mam problem:
3-4 razy dziennie wyświetla mi się komunikat: "the SIM invalid or cannot be detected. Verify if it is inserted properly."
Po tym komunikacie w linii gdzie jest wyświetlana sieć jest wyszukiwanie...
Dopiero po restarcie znajduje sieć (PLUS) bez problemu.
Nie mam pojęcia czym to może być spowodowane, sprawdzałem kartę SIM - trzyma się dobrze, zrobiłem hard reset i dalej to samo. Kartę przekładałem z N6310i gdzie sprawowała się bez zarzutu.
Motka była kupiona bez SIM Locka, nie instalowałem jeszcze żadnego oprogramowania.
Jeżeli ktoś miałby pomysł co z tym fantem zrobić (oczywiście poza wizytą w serwisie ;) ) to będę wdzięczny za pomoc.
pozdrawiam,
MAcieY.
-
Najprawdopodobniej jest zle rozprawiczony SIMLock.
-
To raczej nie możliwe, bo kupiłem Motke w Tele RR Office, nówkę i bez simlocka.
-
A może być też błąd karty SIM - sprawdż z inną kartą...
-
mialem identyczny komunikat w mpx200 przy jednym z romow..dokladnie to samo..musialem niestety zmienic rom.w twojej sytuacji doradzam niezwloczne udanie sie do serwisu..to jest blad oprogramowania wg mnie..jesli telefon jest na gwarancji nie ma co sie bawic samemu
tak z ciekawosci..jesli moge zapytac..ile kosztuje w rr serwis ten telefon??
-
tak z ciekawosci..jesli moge zapytac..ile kosztuje w rr serwis ten telefon??
niecałe 1500zł :)
Włożyłem inną kartę SIM. Zobaczymy co się będzie działo, jak tylko się pojawi ten #@$# komunikat lecę do serwisu.
O wszystkim poinformuję niezwłocznie ;)
-
Zgodnie z obietnicą informuje o wynikach śledztwa ;)
Karta Plusa z którą N6310i radziła sobie bez problemu okazała się nie wystarczająca do MPX220. Zmiana karty SIM pomogła. Teraz wszystko śmiga jak należy :)
pozdrawiam.