PDAclub.pl - Forum użytkowników technologii mobilnych
Windows Mobile (Classic, Professional, Standard), Windows Phone 6.x oraz 7/8.x/10 => Smartphone - ogólnie (WM Standard) => Motorola Smartphone => Wątek zaczęty przez: morfi w Czerwiec 10, 2005, 10:22:07
-
Prosba ! jesli ktos z was ma mpx-a z Karen i ma druk gwarancji (ja takiego nie otrymalem) to bardzo prosze o przekazanie informacji o zapisie na temat czsu wykonania naprawy, chodzi mi glownie o to czy jest okreslony termin naprawy.(jesli tak to ile dni)dzeki!
-
moj kumpel ktory kupil w karenie ma tylko fakture i nie ma tam takiego zapisu..ale to jest zdajsie regulowane w przepisach ogolnych o prawie konsumenckim..poszukaj w necie czegos takiego..gwarancja jest jakby dodatkowym dokumentem ale nawet bez niej na sprzedawcy ciaza zobowiazania..jesli uszkodzil ci sie telefon to nastepuje sytuacja niezgodnosci towaru z umowa..nie jest az tak biegly w tych sprawach ale w napewno to jest ujete w przepisach ogolnych..uzyj googli
-
Dokladnie tak jak pisze malykubus.Ja tez kupilem w Karenie i nie dostalem gwarancji, tylko fakture, ktora jest podstawa do rozszczen gwarancyjnych.
-
ok! czyli obowizuja standarty (14dni), pytam bomoj trzymaja juz 17 dni
-
dzis bylem w sadzie konsumencki, siedzacy tan pan uswiadomil mnie, ze tak naprawde Karen moze w kazdej chwili odmowic serwisowania telefonu poniewaz wg prawa adnotacja na fakturze o gwarancji o niczym nie swiadczy...jesli nie ma ksiazki gwarancyjnej tak naprawde nie ma gwarancji :[
-
kurcze niemam teraz czasu bo bym poszukal w przepisach..ale jesli juz jestes tak zdesperowany ze idziesz do sadu konsumenckiego to jedna rada: komunikuj sie z karen tylko i wylacznie na pismie..nic "na gebe"..a w ogole to dowiadywales sie co z twoim telefonem? co ci powiedzili w karen?
-
wlasnie bylem w sadzie konsumenckim i tam pan uswiadomil mnie, ze gwarancji to tak naprawde nie mam !...telefon dzis ostatnie mial pojawisc sie w salonie, dostalem telefon , ze telefon bedzie ale w najblizszym czasie w jakim niewiadomo...
-
po wczorajszej interwencji w centrali Karen dzis otrzymalem meila "...Serdecznie przepraszam za problem, sprawa jest już załatwiona...
Prosze o informacje jakiego ‘zadoscuczynienia Pan od nas oczekuje za zbyt dlugi czas naprawy telefonu.Prosze o kontakt bezposrednio ze mna..Pozdrawiam Andrzej Kuźniak Prezes Zarzadu Karen Notebook SA" bardzo mila wiadomosc, telefon mam miec jutro do odebrania
jeszcze jedno, padla plyta glowna...
-
tak sama z siebie padla?? czy zdarzylo ci sie nie wiem..upuscic telefon?? bo ja nie mam gwarancji i ciekaw jestem bardzo czy nalezy sie tego spodziewac:(
-
pechowy ten moj mpx, wczoraj odebralem z Serwisu podlaczylem do pradu a rano telefonu ani rusz :[ ide do serwisu
-
Może masz jakieś brzydkie napięcie na USB ? U mnie np jak wpinam huba do kompa to czasem przeskoczy iskierka :D
No chyba że nie podłączałeś do kompa w ogóle.
-
w tym konkretnym przypadku nie podlaczalem...poprostu po ladowaniu telefon sie nie uruchomil, migal tylko zewnetrzny wyswietlacz