Używam AM od niecałego półrocza jeżdżąc po Europie. W tym czasie zauważyłem słabe i mocne strony tego programu. Używam równocześnie IGO PRIMO. Jedną z najbardziej dających się we znaki cech AM jest dla mnie wychodzenie z trybu przeglądania do trybu nawigacji. Mam wyznaczoną trasę, nawigacja (w moim przypadku laptop) pokazuje gdzie się znajduję. Zatrzymuję się na parkingu przesuwam mapkę myszką, żeby sprawdzić czy nie zmienić trasy, chcę wprowadzić zmianę, a tu nagle mapa przesuwa się i pokazuje miejsce, w którym obecnie się znajduję... Także gdy jako pasażer, chcę podczas nawigacji przyjrzeć się jakiemuś obszarowi mapy, to jest to samo. Rozumiem, że jest to efekt zamierzony przez programistów, ale dla mnie jest to jedna z najbardziej uprzykrzających używanie AM rzeczy.
W IGO PRIMO jest to rozwiązane w ten sposób, że po przesunięciu mapki pojawia się półprzezroczysty przycisk "BACK" i dopóki go nie nacisnę, to program sam nie przesunie mapy.
Chciałbym się dowiedzieć, które z dwóch rozwiązań uważają użytkownicy najbardziej zainteresowani rozwojem AM, a tacy chyba czytają to forum, za lepsze: