Komunikacja MIO C520 z komputerem

• 13 Odpowiedzi
  • 8243 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

*

Offline tolo666

• 12
Komunikacja MIO C520 z komputerem
« dnia: Czerwiec 23, 2007, 13:46:51 »
Jestem zupelnie zielony w temacie nawigacji,jednak PCet nie stanowi dla mnie wiekszego problemu,moj problem polega na tym,ze po podlaczeniu mojego MIO do kompa zaczyna sie proces ladowania baterii i wyswietlany jest ten charakterystyczny ekran komputera i GPSu polaczonych animowana brazowa linia.Niestety na tym cala komunikacja sie konczy.Nie moge zrobic nic.Mio transfer nie widzi GPSa wogole komputer nie rozpoznaje zadnego urzadzenia dodatkowego.Probowalem na innych gniazdach USB i jest to samo.W gniazdo gdzie w tej chwili podlaczone jest MIO podlaczam aparat foto do zrzucenia zdjec i dziala on bez problemow wiec uszkodzenie komputera wykluczam.Moze ktos jest w stanie mi pomoc ?

*

Offline chato.pl

• 4852
    • http://chato.pl
  • Sprzęt: iPhone • Mio C520 [AM]
Odp: Komunikacja MIO C520 z komputerem
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2007, 19:15:05 »
'(•_•)' oмиιa possυм ιи εo, qυι мε coиƒoяτaτ '(•_•)'

*

Offline tolo666

• 12
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 23, 2007, 19:18:23 »
Przeczytalem od rana wszystkie watki dotyczace mojego modelu jednak w zadnym nie znalazlem odpowiedzi.Dlatego zalozylem nowy temat.Ustawilem port COM 2 tak jak to bylo opisane i dalej nic.Caly czas mam na wyswietlaczu ikone ladowania,a komputer nie widzi mojego MIO.Antywirus i firewall mam wylaczony calkowicie i plaza - zaraz sie chyba potne - od 6 rano wojuje :(

« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 23, 2007, 21:52:57 »
Witam,