WM6.1 PL do A701 - Który

• 6 Odpowiedzi
  • 1942 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

WM6.1 PL do A701 - Który
« dnia: Sierpień 22, 2008, 15:37:05 »
Witam mam pytanie posiadam Moi  A701 z oryginalnym softem (nigdy nie zmieniałem softu)
Chciałbym zainstalować WM6.1 PL – gdzie obsługiwane były by karty SDHC np. 8GB
Wersje stabilną działającą bez większych problemów, gdzie działa GPS, GPRS itd.
Siedzę czytam, tych wersji jest tak dużo i w każdej cos nie tak, lub z czymś są problemy
Mam prośbę, bo nie jestem fachowcem w tej dziedzinie, jaką wersje ściągnąć i jak ją zainstalować proszę o linki.

Pewnie nie jestem jedynym nowicjuszem i wiem ze odp. na moje pytane padło już na forum tysiące razy, mimo to proszę o odpowiedz, bo gubię się w tym gąszczu informacji.
Chodzi mi o prostą (choć pewnie nie łatwą) konkretna odpowiedz najlepszą działającą wersją na dzień dzisiejszy jest ?
Dzięki za szybką odpowiedz :ok:

*

Offline 6nt

• Ekspert Mio z GSM
  • 2545
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: WM6.1 PL do A701 - Który
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 22, 2008, 15:42:08 »
Odpowiedź brzmi: nikt ci nie powie co jest dla ciebie najlepsze. To Ty musisz sam spróbować tego i owego, a potem zdecydować co ci się podobało. Dawniej był tylko jeden twórca customów - OKI i wybór był łatwy. teraz jest klęska urodzaju i sam musisz sobie z tym poradzić. Do tego masz jeszcze kuchenkę, mikrofalę i możesz sam sobie upichcić ROM jaki ci się tylko zamarzy. To teraz... wybieraj!

« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 22, 2008, 15:49:48 »
Takiej odpowiedzi się bałem :)
Może inaczej, co jest na dzień dzisiejszy najbardziej stabilne i popularne

*

Offline 6nt

• Ekspert Mio z GSM
  • 2545
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 22, 2008, 15:51:56 »
1. stabilnych jest naprawdę bardzo wiele