Co do zarządzania energią... Skoro chcesz wykorzystywać go do nawigacji w samochodzie to zapewne masz ładowarkę samochodową 
Więc za bardzo w tym przypadku nie rozumiem po co Ci "długie" działanie na baterii 
Pozdrawiam
Jakby to wyjaśnić 

 - sprawa jest na prawdę dość delikatna... Fabryczny uchwyt A701 do samochodu jest, najprościej i najkrócej, do niczego 

 ... Aluminiowy pręt nie dość, że jest osadzony na zbyt małej - moim zdaniem - podstawie, to do tego jest po prostu za długi. Nie mam mercedesa S klasy i moje zawieszenie (Punto II) przenosi do środka dosyć dużo drgań, które przez pałąk holdera są pięknie wychwytywane i przenoszone na urządzenie. Wtedy moje mio "telepocze" się i "wydziera" niezmiernie... 

 Sytuacja zmienia się, może nie diametralnie, ale jednak, gdy pałąk holdera skręcę w literę "S" skracając go i zamocuję po lewej stronie tuż nad kokpitem, tak aby dolna część pałąka dosyć mocno wspierała się na kokpicie. W takim ułożeniu holder i mio nie wpadają w rezonans. Dodam też, że po tejże lewej stronie w punto mam taki fajny dołeczek, w który jak ulał pasuje odbiornik GPS 
 
 Reasumując... Mio jest po skrajnej lewej stronie szyby co wymusza przeciąganie kabla zasilającego nad kierownicą a to jest nie estetyczne i nie wygodne a o funkcjonalności nie wspomnę... więc potrzeba mi jak najwięcej poweru pochodzącego z baterii 

 żeby pojechać sobie spokojnie z Rzeszowa do Wa-wy i i równie spokojnie wrócić 

pozdr.