MITAC i przedstawicielstwo w Polsce

  • 4 Odpowiedzi
  • 741 Wyświetleń

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

MITAC i przedstawicielstwo w Polsce
« dnia: Listopad 21, 2007, 11:39:35 »
Witam.
Szukałem na forum info ale nie znalazłem, więc piszę (może przyślepłem i dlatego nie znalazłem ;) ). W googlasach wygooglowało mi tylko sklepy itp.
Otóż, czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów orientuje się czy MITAC ma przedstawicielstwo w Polsce, z którym można się skontaktować telefonicznie?
Sprawa dotyczy serwisu FIXIT. Panowie twierdzą, że w/g nich prawne jest przetrzymywanie urządzenia w serwisie przez 2 miesiące. Niestety nie pomogło im wskazanie odpowiednich przepisów ustawy dotyczących napraw gwarancyjnych, terminów, rękojmi itp. Dla tych panów 2-3 miesiące to norma (prowadzę sprzedaż urządzeń MIO i to już nie pierwszy raz mam trudności z FIXIT). Mają zawsze jedno tłumaczenie - "ściągają towar z zagranicy".
W związku z zaistniałą sytuacją, zanim podejmę kroki prawne chciałem skontaktować się z MITAC i powiadomić o praktykach stosowanych w serwisie. Za ewentualne wskazówki dziękuję.

P.S. Jak nie ma ich w Polsce to niedobrze :( będzie trzeba tarabanić za granicą.

*

Offline 6nt

  • Ekspert Mio z GSM
  • ******
  • 2545
  • Płeć: Mężczyzna
  • Myślę, więc... myślę!
    • SGL-W
  • Sprzęt: HTC Kaiser z orangutana (TyTN II), MIO A701, SE K8
Odp: MITAC i przedstawicielstwo w Polsce
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 21, 2007, 11:49:16 »
Nie ma ich w Polsce.

Odp: MITAC i przedstawicielstwo w Polsce
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 21, 2007, 12:26:13 »
Tak podejrzewałem. I dlatego FIXIT pozwala sobie na robienie takich rzeczy bo co im zrobią. Ludziom nie będzie się chciało lub nie będą mogli tarabanić za granicę. Nooo nic, w takim razie trzeba dać zarobić paragrafowi :)

*

Offline andy_bez_wandy

  • ******
  • 4056
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: MITAC i przedstawicielstwo w Polsce
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 21, 2007, 12:35:56 »
Tak podejrzewałem. I dlatego FIXIT pozwala sobie na robienie takich rzeczy bo co im zrobią. Ludziom nie będzie się chciało lub nie będą mogli tarabanić za granicę. Nooo nic, w takim razie trzeba dać zarobić paragrafowi :)

sugerowalbym tez kontakt z Federacja Konsumentow .... oni wykladnie prawa konsumenckiego maja dosyc "dobrze opanowana" a prawo w zakresie "przetrzytmywania" nie dziala na zasadzie ... jesli jest niedookreslone tzn ze jest dowolne  :E i co wiecej .... kontakt z zagr przedstawicielstwem nic nie da, mimo ze zycze dobrze z calego serca, to samo bylo z Acerem czy HTC w Polsce .... tez dzial sie horror i to kilka ladnych lat ... i mimo tego ze ludzie pisali gdzie trzeba

Odp: MITAC i przedstawicielstwo w Polsce
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 21, 2007, 13:07:04 »
Tym już się zajmie paragrafik i zapuka gdzie trzeba :) Zasady tyczące się reklamacji i terminów też mam opanowane, bo sam jestem handlowcem i mnie one obowiązują. Co innego w FIXIT, ich nic jak widać nie obowiązuje oprócz walenia w ch.... (przepraszam).

Co do Acera to muszę powiedzieć że jak na razie narzekać nie mogę. Dwa latka gwarancji na laptki jest, kontakt telefoniczny jest. Naprawy jeżeli się zdarzają (ostatnio bardziej wysypują się inne marki niż Acer, nowa linia jest naprawdę niezła i stosunkowo tania) to są szybko załatwiane. Jedyne do czego się można przyczepić to strona www. Kontakt przez nią lub bezpośredni przez maila jest tragiczny - czyt. żaden. Ale reszta OK.