Witam.
Szukałem na forum info ale nie znalazłem, więc piszę (może przyślepłem i dlatego nie znalazłem

). W googlasach wygooglowało mi tylko sklepy itp.
Otóż, czy ktoś z szanownych koleżanek i kolegów orientuje się czy MITAC ma przedstawicielstwo w Polsce, z którym można się skontaktować telefonicznie?
Sprawa dotyczy serwisu FIXIT. Panowie twierdzą, że w/g nich prawne jest przetrzymywanie urządzenia w serwisie przez 2 miesiące. Niestety nie pomogło im wskazanie odpowiednich przepisów ustawy dotyczących napraw gwarancyjnych, terminów, rękojmi itp. Dla tych panów 2-3 miesiące to norma (prowadzę sprzedaż urządzeń MIO i to już nie pierwszy raz mam trudności z FIXIT). Mają zawsze jedno tłumaczenie - "ściągają towar z zagranicy".
W związku z zaistniałą sytuacją, zanim podejmę kroki prawne chciałem skontaktować się z MITAC i powiadomić o praktykach stosowanych w serwisie. Za ewentualne wskazówki dziękuję.
P.S. Jak nie ma ich w Polsce to niedobrze

będzie trzeba tarabanić za granicą.